| שלום
לפני כחודש וחצי רכשתי שעון מחברת SUB לאחר יומיים השעון הפסיק לעבוד וגיליתי שיש לו פיצוץ קטן בצד שאי אפשר היה לשים לב אליו במעמד הקנייה.
מיד החזרתי את השעון לחנות והבטיחו לטפל בפנייה שלי ואפילו לשלוח לי שעון חדש.
חודש שאני רודף אחריהם ואחרי השירות לקוחות הקלקול שלהם! המנהלת התנהגה בצורה מחפירה, מתחת לכל ביקורת. שירות לקוחות שממש מזלזל בלקוח ולא מעוניין לעזור. במשך חודש טירטרו אותי בתרוצים של "נחזור אלייך, תחזור אלינו, היא בשיחה עכשיו, זה בטיפול" ועוד ועוד. בשיחה האחרונה עם המנהלת הסתבר שהיא בכלל מבלבלת אותי עם לקוח אחר וברגע שהבינה את הטעות אמרה שיחכה לי שעון חדש בחנות.
כשהלכתי לאסוף אותו , שמתי לב שהשעון בכלל לא חדש. מה שהם עשו זה החליפו את הטבעת (המסגרת), שייפו את השריטה והחליפו מספר סידורי של השעון!
התקשרתי מיד אל המנהלת (מהחנות) והיא החלה לצעוק עליי ולהאשים אותי שאני שברתי שוב את השעון!
מיותר לציין שאני רוצה לתבוע את החברה ושוקל גם לתבוע אישית את המנהלת .
השאלה שלי היא האם יש לי עילה לתביעה? (הם לא מוכנים להחליף בשעון אחר או לתת לי כסף חזרה)
האם ואיך אצטרך להוכיח הוכחות?
האם אני יכול לענוד לבנתיים את השעון או לחכות עד לתביעה?
תודה רבה
|