פורום דיני תעבורה
פורום תעבורה הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום דיני התעבורה. שלילת רישיון, נקודות, מהירות מופרזת, תאונות דרכים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
עבירת קיפוח סמל 7258 – אפשרות להמרה באזהרה
בתשובתך לאחד הפונים ביום 16/05/26 כתבת כי: "העבירות שניתן להמירן באזהרה משתנות מדי פעם על פי הנחיות של ראש אגף התנועה ולכן יכול להיות שפעם היה ניתן להמיר באזהרה על עבירת קיפוח והיום כבר לא ( וכך גם אני זוכרת )" - תוכלי בבקשה להבהיר האם לא ניתן כיום להמיר עבירת קיפוח באזהרה? (האם התכוונת שאת זוכרת שניתן היה להמיר, או שהתכוונת שאת זוכרת שהיום כבר לא ניתן)?
האם כיום ניתן להמיר עבירת קיפוח באזהרה?
שלום עמית !
היום לא ניתן לכתוב דוח אזהרה בעבירת קיפוח זכות. זוהי עבירת "בריונות" . שיהיה בהצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אור אדום
צולמתי - מה צפוי לי? והאם יש לי מה להיעזר בעו"ד להקל / להמתיק את העונש?
תודה רבה מאוד
מה צפוי לי לאחר שצולמתי על חציית צומת באור אדום בטעות?
שלום ישראל!
מבינה את התסכול... בוודאי שלא התכוונת לבצע עבירה כזו .אני מקווה שלא צולמת ואם אתה טוען שכן אז הצפי שלך הוא דוח של 1500 ש"ח + 10 נקודות או הזמנה לדין + 10 נקודות שעלולה לגרור פסילה בבית המשפט בנוסף לקנס ותנאי ( הזמנה לדין תשלח אם חלפו 5 שניות מהאור האדום). מומלץ בהחלט להתייעץ עם עורך דין שיוכל לסייע לך להמתיק את העונש. מוזמן לי צור קשר לכשתקבל את הדוח.
שיהיה בהצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
נהיגה עם רישיון שלא שולם
ואם לא מה הסיכונים ?
האם ניתן לנהוג ברישיון חדש שלא שולם ומה הסיכונים בכך?
שלום צבי
רישיון נהיגה שלא שולם, לא נחשב רישיון בתוקף ולכן נהיגה עם רישיון כזה גוררת בעקבותיה קנס, נקודות או זימון למשפט ונקודות, תלוי מתי פקע הרישיון הקודם. לא ממליצה לנהוג ללא רישיון כי גם הביטוח לא יכסה אותך במקרה של תאונה.
מאחלת לך הצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מהירות נסיעה בכביש בגין ירושלים
של מי הטעות?
קיבלתי בכביש בגין בירושלים דוח על מצלמת מהירות ורשום שהייתי צריך לנהוג 50 קמ"ש . היכן הטעות ?
שלום יצחק
מה שאתה מתאר לא הגיוני בכביש בגין בירושלים. על פניו טעות של המשטרה, אבל תבדוק אולי באזור הספציפי של המצלמה שאתה צולמת, יש הפחתת מהירות ל-50 (או אולי אין תמרור שמאפשר מהירות של 80 ולכן המהירות בעיר היא 50). מוזמן לשלוח לי את הדוח מעניין לראות את זה .כאן לשאלות נוספות. שיהיה בהצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
החזקת פלאפון בזמן פקק
השוטר כתב בדוח- דיבר או נגע בפלאפון בזמן נהיגה.
היו לי עוד 5 עדים לפחות שיכולים לבוא ולהעיד שבזמן פקק רק הזזתי את הפלאפון לשניה.
האם אוכל לטעון בבית משפט שרק הזזתי את הפלאפון לשניה יש לי עדים וגם השוטר כתב סיבה שאינה ברור נגע או דיבר.
תודה
האם ניתן לטעון בבית משפט שהזזתי את הפלאפון בלבד בזמן פקק?
שלום יואל !
אני מבינה את התסכול כי לכאורה לא דיברת בטלפון.
לצערי, החוק קובע שגם נהג שנגע בטלפון בזמן נהיגה, עבר עבירה של שימוש בטלפון. אין צורך להוכיח שימוש כגון דיבור, הודעה הקלטה וכולי. לכן העדים לא רלוונטיים. עבירה בוצעה.
מוזמן להתייעץ בנושא הנקודות אם זה מה שמטריד אותך , כי בעניין הזה עדיין יש אפשרות למחוק. מוזמן לקרוא את המאמר שפורסם באתר הזה על המצב המשפטי החדש שיפגע בכל נהג:
https://www.lawforums.co.il/article-%D7%94%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%94%D7%93%D7%A8%D7%9E%D7%98%D7%99-%D7%91%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%9D/
כאן לשאלות נוספות!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
נקודות בעברית תנועה
יש לי מספר רכבים על השם שלי,
באחד הרכבים נוהג אבא שלי,
הוא עבר ברמזור אדום, וקיבל דוח 1,500 + 10 נקודות,
ביקשתי ממנו שיעביר את הדוח על שמו ולאחר מכן ישלם את הקנס,
הוא שילם את הקנס בלי להעביר את הדוח על השם שלו,
כרגע יש לי 20 נקודות פעילות בגלל דוח קודם על מהירות,
השאלה שלי האם ניתן להעביר את הדוח על השם שלו לאחר ביצוע תשלום?
אשמח לכל עזרה בעניין
תודה רבה!
האם ניתן להעביר דוח תנועה על שם אחר לאחר תשלום הקנס?
שלום יצחק
באופן עקרוני התשובה היא לא מאחר והדוח שולם. בפועל , יש מקרים שבהם אפשר לסייע ולהחזיר את הנקודות לאבא. אם עדיין רלוונטי דבר איתי בדחיפות ושלח לי את הדוח לוואטסאפ. בכל מקרה שיהיה בהצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התליית רישיון
שלום וברכה,
קיבלתי התליית רישיון מהיום וזה מאחר שלא הגיע אליי ההודעה שאני אמור לעשות קורס נהיגה מונעת , יש לי 14 נקודות .
עברתי בית וייתכן שבגלל זה לא נמסרה ההודעה דבר הקורס נהיגה מונעת.
כמו כן עשיתי בתקופה האחרונה 37 יום מילואים בערך.
האם יש לי סיכוי לדחות את ההתליה עד לקורס נהיגה מונעת שקבעתי אתמול.
זה ב 9.7 בערך ?
תודה
יעקב
האם ניתן לדחות את ההתליה של רישיון הנהיגה עד לקורס המונעת?
שלום יעקב
בהחלט ניתן לדחות את ההתלייה .
במידה ותהיה מעונין בייצוג של עו"ד בנושא מוזמן ליצור קשר .
כאן לשאלות נוספות!
מאחלת לך הצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בעניין רישיון
ונוהג על רכב ידני ?
תודה.
מה הדין לגבי נהיגה ברכב ידני עם רישיון רק לרכב אוטומטי?
שלום צבי
הדין הוא שאסור לו לנהוג כי אין לו רישיון נהיגה ולכן הוא עלול לקבל הזמנה לדין על נהיגה ללא רישיון שמתאים לסוג הרכב. העונש הוא פסילה ארוכה בין היתר... וחבל.
כדאי להוציא רישיון תואם או להחליף את הרכב ואם כבר קיבלת זימון למשפט מומלץ להתייעץ עם עו"ד שיחפש פתרונות והקלה בעונש.
כאן לשאלות נוספות !
שיהיה בהצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הורדת רכב מהכביש
בנוסף, נתן דוח של 1000 שקל.
הוא לא ציין בדוח שהייתי אמור לדעת על התקלה.
יש מה לעשות?
האם ניתן לבטל את הדוח כאשר שוטר נתן דוח על רכב עם פנס שבור ונורת מנוע דולקת?
שלום יצחק
הדוח תקין ולגיטימי. לא רואה בעיה במה שכתב השוטר
בהצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פריקת סחורה
האם אני יכול לבטל את הדו"ח?
חניתי בלית ברירה בחניית נכה, האם ניתן לבטל את הדוח?
שלום יהודה
אסור לעמוד בחניית נכה אפילו לא לשנייה. לא יבטלו לך את הדוח אבל תמיד אתה מוזמן לנסות.
בהצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עבירה 7258
ביקשתי להמירו לאזהרה עקב שאין לי הרשאות קודמות, וקיבלתי סירוב מפני 2 סיבות
(א' כיון שיש לי הרשאות קודמות, דבר שאינו נכון, כל מה שהיה לי זה כאשר הרכב שלי התחמם בדרך לירושלים ופניתי לשוליים, ואז קיבלתי אזהרה בלבד, על מעבר ללא איתות.)
ב. מכיון שזה עבירה שלא ניתן להמרה לאזהרה, בשונה ממה שמופיע כאן באתר שלכם על ידי אורית כהן
השאלה שלי האם יש מה לעשות, לאחר שסירבו לבטל את הדוח מהסיבות הנ"ל ? אודה לתשובתכם
הנייד שלי 0527140737 בברכה זאב
האם ניתן להמיר דוח על קיפוח זכות משתמשי דרך לאזהרה ?
שלום זאב!
יש לך כבר אזהרה ולכן לא ניתן לתת לך עוד אזהרה.
העבירות שניתן להמירן באזהרה משתנות מדי פעם על פי הנחיות של ראש אגף התנועה ולכן יכול להיות שפעם היה ניתן להמיר באזהרה על עבירת קיפוח והיום כבר לא ( וכך גם אני זוכרת ) בכל מקרה זה לא רלוונטי כי אתה לא זכאי להמרה באזהרה בגלל הדוח הקודם.
שלם את הדוח ושיהיה בהצלחה
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ביטול דוח סמל 6468 הסעת נוסעים במספר העולה על המצוין ברשיון הרכב 84(ב) תקנות
אבל אני נהגתי ברכב יונדאי I30 CW וברשיון רכב לא!!! מצוין מספר נוסעים
האם זה עילה לביטול דוח
והאם זה שהוא הוסיף בנסיבות המקרה ולא ציין בסעיף אישום שהיו ללא כיסא בטיחות יכול להשפיע על הדיון
תודה רבה
האם ניתן לבטל דוח על הסעת נוסעים מעל המותר אם לא רשום ברישיון רכב כמה נוסעים מותר..
שלום אהרון
צריך להיכנס לעובי הקורה לבדוק את מה שאתה טוען. למיטב זכרוני זה בוודאי לא עילה לביטול דוח ( כי ברכב יש 4 חגורות לנוסעים). העובדה שנסעת גם עם ילדים ללא מושב בטיחות מחמירה את מצבך... בבית המשפט אפשר להחליף את העבירה גם לעבירה חמורה יותר וצריך לפעול כאן בצורה שקולה ולהתייעץ עם עו"ד.
אתה צפוי לפסילה בבית המשפט ולכן ממש לא הייתי פועלת ללא ייצוג בתיק זה.
כאן לשאלות נוספות!
יום נפלא!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
נהיגה מופרזת
זו פעם ראשונה שאני מקבלת דוח כזה, ויש לי רישיון נקי.
המליצו לי לנסות להמיר את הדוח לאזהרה במקום קנס ונקודות – האם חייב לקחת עו"ד לשם כך?
האם כדאי לקחת עו"ד כדי להמיר דוח תנועה לאזהרה?
שלום לינוי
העובדה שהרישיון שלך "נקי" ( כלומר אין לך הרשעות קודמות ) זה נהדר, אבל את צריכה גם לצבור וותק נהיגה מספיק ...
אני ממליצה להתייעץ עם עו"ד תעבורה ולהחליט מה כדאי לעשות ( כי אם את לא זכאית לדוח אזהרה עדיין אפשר למחוק את הנקודות ולא כדאי לשלוח בקשה להמרה באזהרה)
ממש לא חייבים לקחת עו"ד לצורך המרה באזהרה - אבל הסיכויים שלך להשיג את המטרה שרצית יהיו גבוהים יותר כמובן.
את מוזמנת לשלוח לי את הדוח לווטסאפ ואסביר לך מה את צריכה לעשות.
כאן לשאלות נוספות!
שיהיה בהצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בקשה להשפט בדואר רשום
קיבלתי דוח באזור האישי ושלחתי בקשה להשפט בדואר רשום תאריך השליחה היה לפני תום הזמן שניתן להגיש בקשה להשפט אבל זה הגיע למשטרה אחרי הזמן ולכן הם דחו לי את הבקשה בטענה שעבר זמן הבקשה להשפט מה ניתן לעשות?
תודה רבה
מה לעשות כשבקשה להשפט נדחתה למרות שהוגשה בזמן?
שלום איציק!
מצער לשמוע שאתה פעלת במסגרת הימים והם מסרבים לקבל את הבקשה.
אתה צריך לפנות לפניות נהגים ולהוכיח את תאריך השליחה בתקווה שיש לך הוכחות עם דואר רשום (היום אפשר לעשות הכל באינטרנט).
במידה והם עדיין דוחים את הבקשה , אין ברירה אלא לפנות לבית המשפט לתעבורה בבקשה מיוחדת בעניין. לשם הגשת הבקשה וסיכויי הצלחתה מומלץ לפנות לייעוץ משפטי .
אם הדוח הזה משפיע עליך מבחינת הניקוד , כדאי לפעול ומהר..
מוזמן לפנות גם אלי ולשלוח לי אותו בוואטסאפ.
כאן לשאלות נוספות!
שיהיה בהצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קיפוח זכות-עונש
מהו העונש על קיפוח זכות שימוש ברכב?
שלום יוסי
העונש על קיפוח זכות ברכב הוא קנס 500 ש"ח ללא ניקוד.
בהצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קיפוח זכות
האם ניתן להמיר דו"ח קיפוח זכות באזהרה עם עבר נקי?
שלום יוסי
לפי מה שאני יודעת ( מהעדכון האחרון שיש בפניי ואני לא יודעת אם יש עדכון חדש) לא ניתן. החמירו את התנאים וביטלו סעיפים
בהצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
רכיבה על קורקינט חשמלי פרטי ללא לוחית זיהוי
האם ניתן לרשום נקודות על רישיון הנהיגה עבור עבירה על קורקינט חשמלי?
שלום ברק
התשובה היא כן. הנקודות הן על הרישיון ולא משנה באיזה כלי רכב נהגת.
אם הנקודות מטרידות אותך אתה מוזמן להתייעץ כי יש מה לעשות .
כאן לשאלות נוספות!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הזמנה לבית משפט
איך אפשר לבטל דיון בבית משפט לאחר בקשה להישפט ולשלם את הדוח?
שלום חיליק
ניתן לבטל את הדיון על ידי פנייה לבית המשפט לפני הדיון , עם הסבר כי אתה חוזר בך מהבקשה ולוקח אחריות. זה לא תמיד פשוט...בעיקר אם יש עבר תעבורתי מכביד.
אבל למה לא לנסות לפתור את נושא הניקוד?
מוזמן להתייעץ בוואטסאפ בנייד שלי. שיהיה בהצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
רישיון זמני
האם ניתן לקבל רישיון נהיגה זמני דרך המערכת המקוונת לאחר סיום זמן הפסילה?
שלום רבקה
כן זה אפשרי לחלק מהנהגים ואפילו רישיון קבוע... (לא נהגים חדשים או לאחר פסילה בעבירות מסוימות או נהגים עם בעיות ניקוד)
בכל אופן תמיד כדאי לנסות !!
בהצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
נתיב תחבורה ציבורית בטעות
הנסיעה הייתה ברחוב ז'בוטינסקי ונסעתי בנת"צ כדי לפנות ימינה לרחוב פנימי. אינני פונה בדר"כ לרחוב זה ולכן לא ידעתי מתי בדיוק הפנייה. כתוצאה מכך, עברתי לנת"צ לפני הפנייה הנכונה (כנראה שהיה זה פניה אחת לפני הרחוב המיועד, אך איני יכול לזכור בוודאות מאחר שהדו"ח נשלח קרוב לחודשיים לאחר ביצוע העבירה).
יש לציין, שלא היה לי וויז במהלך הנסיעה.
ערערתי על הדו"ח בטענה זו, אך ערעורי נדחה.
האם כדאי להישפט? האם החוק דורש מאדם לדעת את המפה בעל-פה?
האם כדאי להישפט על קנס בגלל טעות בנסיעה בנתיב תחבורה ציבורית?
שלום אופיר
מבינה את הבעיה, אך לצערי טעות לא מונעת הרשעה ואת הקנס. לכן אם בוצעה עבירה כזו... אני באופן אישי לא הייתי נלחמת .
בהצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הזמנה לבית משפט
יש לציין שאני עם רישיון קרוב ל14 שנה ללא נקודות או קנס
מה מומלץ לי לעשות?
מה לעשות לאחר קבלת הזמנה לבית משפט על הסעת נוסעים מעל המותר?
שלום אבי!
מה שלומך?
לא כתבת על מה קיבלת את ההזמנה לדין. אם תשלח לי את ההזמנה לנייד אוכל לדעת מה האישום. על פניו מדובר באישום של הסעת נוסעים מעל המותר / נהיגה בקלות ראש. בנסיבות הללו אתה עלול להיפסל לתקופה של 3 חודשים גם אם אין לך עבר תעבורתי בכלל (כי יש סיכון בעבירה זו ויש גם פסילת מינימום) .
לכן אני ממליצה להתייעץ עם עו"ד על מנת למזער נזקים.
במיוחד אם הרישיון חשוב לך .
מוזמן לשלוח את הדוח לנייד שלי בווואטסאפ ואסביר בפרטי.
שיהיה ערב קל.
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תאונה בפניית פרסה
מי אחראי בתאונת דרכים לאחר פניית פרסה ברחוב עירוני?
שלום שמואל!
מקווה שהכל בסדר ושהנזק הוא רק ברכוש.
התשובה היא לצערי שאתה אשם ...
למיטב ידיעתי וניסיוני אתה אשם כי אתה ביצעת פניית פרסה והאחריות היא עליך.
בהצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דוח מהירות שהתקבל על שם בעל הרכב ללא רישיון
מדובר בדוח של 750 ש"ח + 6 נק', העניין הוא שלאשתי אין בכלל רישיון נהיגה.
שאלתי במידה ואני משלם את הדוח זה נשאר על שמה? או שייתכן שישאלו מי היה הנהג?
האם דוח מהירות על רכב רשום יכול להישאר על שם בעל הרכב ללא רישיון?
היי איציק
לשאלתך אם היא בעלת הרכב, הדוח יכול להישאר על שמה והניקוד יכנס על שמה למרות שאין לו משמעות כי אין לה רישיון.
לא ישאלו מי נהג ברכב- בעל הרכב לוקח אחריות .
בהצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה
האם אני האשם בתאונה כשרכב לפני לא נסע למרות שהרמזור היה ירוק?
שלום חיים
מבדיקה עם בוחן...אין כאן גורם הפתעה. על פניו אתה האשם היחידי אם הנתיב חסום מסיבה כלשהי חובתך להאט. ואם הרכב היה תקוע אז גם היית פוגע בו? חובתך להאט בכל צומת גם כאשר יש רמזור ירוק.
שיהיה בהצלחה!!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התחלת נסיעה באדום בטעות
איך ניתן לערער על קנס עבור נסיעה באור אדום במקרה של בלבול?
שלום אפי
לא ברור לי מה מטרת הערעור... אם יש צילום שנסעת באור אדום. כמובן שאתה יכול להגיש ערעור לבית משפט אבל זה לא יעזור ממש.. גם אם התבלבלת. אף אחד לא טוען שלא , אין קשר לסיבת ביצוע העבירה ולא צריך להוכיח כוונה פלילית.
אם 10 הנקודות מטרידות אותך אתה מוזמן לפנות לייעוץ פרטני. כאן לשאלות נוספות. שיהיה בהצלחה!
מנהלת פורום דיני תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
