| שלום רב,
אני פונה לעזרה בנוגע לבעיה שתעוררה אצלי בחודש האחרון עם חברת סלקום והמכשיר הסלולרי שברשותי. המכשיר שברשותי נתקל בתקלות רבות של טעינת הסוללה בחודש האחרון, ובמסגרת הטיפול במכשיר ביקרתי במרכז השירות לראשונה לפני כחודש. מיותר לציין כי המכשיר יצא מטיפול בטענה כי הוא תקין, אך החליפו סוללה. בפעם השניה שביקרתי במקום שוב אותה סאגה חזרה, המכשיר לא נטען והתשובות אותן תשובות. במהלך החודש האחרון המכשיר היה כבוי לא מעט פעמים, והוא היה בתיקון של מרכז שירות 3 פעמים, וכן פעמיים נוספות שליח של סלקום לקח אותו לתיקון והבעיה נותרה בעינה. המכשיר עצמו משוייך לעסק ואני מפסיד רבות בעקבות העובדה כי הוא כבוי ולא פועל, למרות שסלקום טוענים כל פעם כי הם מתקנים אותו. האם יש לי עילה לתבוע אותם על ההפסדים מכך שהנייד היה כבוי, על הטרטורים למרכז השירות וההמתנה המייגעת ובזבוז הזמן שלי, עוגמת הנפש, ועל כך שהם לא פותרים כלל את הבעיה במכשיר. אלו טפסים עלי להכין לצורך תביעה? האם מדובר בתביעות קטנות? ואם כן כיצד אני יכול לתמחר את הנזק שנגרם לי?
תודה,
אלון
|