פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
עוזרת בית – בגיל פרישה
תודה לעונים
סיום עבודה
מותר לסיים את עבודתו של כל עובד שאינו מסוגל למלא את חובותיו כעובד, בכל גיל. כפוף לשימוע ותשלום כל הזכויות.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מטלות מרובות שאני לא אמור למלא לפי החוזה שלי.
לפני 4 חודשים התחלתי לעבוד בחברת הייטק קטנה. התפקיד עצמו שאני ממלא לפי החוזה שלי מתאים לי מאוד. מה גם שבתור בחור צעיר שזאת המשרה המלאה הראשונה שלו התשלום הוא בסדר גמור.
אבל מאז שהגעתי כל הזמן גם מטילים עליי עבודות נוספות שלא הייתי אמור לעשות לפי החוזה שלי. כמו כל מיני עבודות סבלות בגלל שאני בנאדם גדול וחזק. או עבודות בתמיכה טכנית שהטילו עליי לאחר שהתקבלתי למרות שציינתי בראיון שלי שיש לי חרדה חברתית שלא תאפשר לי תפקוד תקין בעבודה הסדירה שלי בגלל שיהיו לי התקפי חרדה וזה כאמור דבר שהיה ידוע למעסיק שלי. הדברים הללו גורמים לי לתחושה רבה של תסכול וייאוש. אני מרגיש שמזלזלים בי וגורמים לי לעגמת נפש רבה. האם מותר לי לסרב לביצוע העבודות הללו שלא נכתבו בחוזה שלי? אני כבר ממש נואש.
בתודה.
ברק.
מטלות נוספות
מטלות הקרובות לתפקידך עךיך לבצע. ניקיון, סבלות וכיו''ב מותר לסרב. אם תפוטר עקב סירובך, זה יהיה חוקי.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיטורים עקב רומן בעבודה
מה פיטורים עקב רומן בעבודה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום דמי הבראה
אני עובדת כבר 5 שנים באותו מקום
עכשיו אני מתפטרת לטובת הטיפול בילד שלי
במרץ השנה זו תהיה השנה ה- 6 שלי
בדרכ אני מקבלת דמי הבראה בחודשים יולי/אוגוסט
מה קורה אם אני מתפטרת בחודש פברואר?
האם אני זכאית לתשלום החלקי של דמי ההבראה?
איך זה הולך?
דמי הבראה
כן. מחשבים את החלק היחסי.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה לפני דיון משפטי
הדיון יתקיים בבית דין לתביעות קטנות ברחוב ויצמן בת״א.
האם אני יכול להגיע עם עו״ד? האם הוא יוכל להגיע במקומי אם לא אוכל להגיע?
בנוסף המעסיק שלח לי מספר מסרונים בטענה שקרית שאני שולח לו הודעות פיקטיביות ושהוא הגיש תלונה במחלק ההונאה של ת״א. אין לי מושג על מה הוא מדבר והוא תופר לי תיק והוא מתכוון להציג זאת בדיון. לא ברור איך בדיוק.
מה עליי לעשות?
תביעה בתביעות קטנות
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הפסיקו לתת לי משמרות
הפסקה במתן משמרות
על פניו פיטרו אותך ללא שימוע וזה לא תקין- הוצא הודעה חד משמעית למעסיק כי אתה זמין לעבודה ודורש לעבוד וכי ככל ולא תשובץ לעבודה תדרוש תשלום בגין ימים אלה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חזרה לעבודה של מפוטר
ואכן, כך עשינו.
היא עבדה אצלינו כ-29 שנים. ערכתי חישוב די נדיב (עיגלתי את השנים,את הסכומים וגם את הסכום הכולל) ושילמתי לה סכום מוסכם.
היא עזבה בתחילת ינואר.
עכשיו, היא רוצה לחזור ולעבוד. אבל כפי שלא רק העגל רוצה לינוק, גם הפרה.. אישתי מעוניית שהיא תחזור.
לי זכור, כמעסיק מהעבר, שצריכה לעבור תקופה של 6 חודשים לפני ההתחלה מחדש, אחרת, בסוף התקופה החדשה, עלולים אנו להדרש גם לתקופה הקודמת.
אז, מה נכון לעשות אם בכלל מותר להחזירה לעבודה?
חזרה לעבודה
תקופת ניתוק של פחות מחצי שנה לא מנתקת את הוותק דהיינו מבחינת כל הזכויות ( חופשה הבראה פנסיה וכיוב) היא תהיה זכאית לתשלום קדימה לפי מלוא הוותק שלה כאילו לא הפסיקה. מנגד- זה לא אומר שלא ניתן להשיב לעבודה- ערכו איתה הסכם מסודר שהיא כבר קיבלה את כל הזכויות הסוציאליות וג"ח בגין מלוא התקופה וכי מבחינת הוותק והזכויות הסוציאליות הוותק שלה ממשיך אבל מכל סכום שיגיע לה בעת סיום יחסי עובד מעביד ינוכה הסכום שכבר שולם לה.
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ביצוע שימוע לא תקין לפני פיטורין
תודה רבה
ביצוע שימוע לא תקין
לגבי כימות רכיבי התביעה לא ניתן לעשות זאת בפורום
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלות לפני הגשת תביעה
אני טכנאי שרות והיה לי רכב צמוד. שכר ברוטו 8000 שכר ברוטו לביטוח לאומי 10400.
שאלותיי.
1. כמה משכורות לדרוש כפיצוי על אי עריכת שימוע כלל? האם לפי שכר ברוטו לביטוח לאומי או לפי שכר ברוטו רגיל?
2. המעסיק פעמיים קרא לי גולם ובכלל התיחס אליי כמו לכולם בצורה פוגענית, האם עליי לדרוש פיצוי גם על זה? אם כן כמה?
3.בכמה העתקים עליי להגיש את התביעה?
תודה רבה על עזרתכם.
שאלות בדיני עבודה
2. לטעמי לא אך שוב לא ניתן לענות ולדעת בלי להכיר את נסיבות המקרה וכן לראות את עילות התביעה
3. 3
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצויי פיטורים לעובד שהתפטר
מעסיק לא הפריש פיצויי פיטורים לעובדת. היא התפטרה מרצונה. האם עכשיו הוא צריך לשלם לה פיצויי פיטורים ?
ואם כן האם פיצויי פיטורים מלאים (8.335) ו חלקיים (6%) ?
תודה
פיצויים לעובד שהתפטר
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מה ניתן לעשות לגבי זה?
היא עובדת חמישה חודשים בעבודה בתור סוכנת שטח(מועסקת באיזור השפלה והמרכז).לאחרונה היתה בחופשת מחלה (בעקבות ההיריון) למשך שבוע וארבעה ימים.
בשובה לעבודה הודע לה על עריכת שימוע. במתן הזימון הודיעה למנהלת שהיא בהיריון.
לאור היותה בהיריון הודיעו לה שהשימוע מבוטל ונערכה לה שיחה עם מנהלת משאבי אנוש עם המנהלת.בשיחה הובהר לה שזו אינה שיחת שימוע אך במסגרתה הועלו טענות כלפיה.
בתום השיחה חברתי שובצה , בנוסף לאיזור בו שובצה לפני כן(שפלה ומרכז) באיזור גיאוגרפי שונה(חיפה, השרון, קיסריה , חדרה) מכפי שהיתה לפני כן, חברתי סרבה וזומנה בשנית לשימוע.
האם ניתן לטעון שהפיטורים נעשו שלא כדין בעקבות היותה בימי מחלה בעקבות מחלה עקב ההיריון?
האם המרחק מהווה הרעת תנאים?
פיטורים בהריון
יש לבחון היטב את הסכם העסקתה אך ככל וניתן יהיה להראות קשר בין ההריון לפיטורים/ להרעת תנאים אז הפיטורים/ הרעת התנאים אינם חוקיים
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הורדת רכיב בשכר החודשי ללא הודעה .
הוורדת רכיב בשכר
ראשית יש לבחון את הסכם העסקתך על מנת לענות באופן וודאי אך על פניו: 1. ככל ומדובר בתוספת בגין פעולה שאינה מבוצעת ושאינה יכולה להתבצע נוכח מגבלות אז אין חובה לשלם אותה. 2. המעסיק מחויב לתת לך הודעה על שינוי בתנאי העסקה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיטורים ללא כל סיבה מוצדקת
אני עובדת ברשת מזון כקופאית,לאחרונה בשל מחסור בעובדים בסניף אחר שולחים אותי לסניף המרוחק לי מהבית,שגם ככה הסניף הנוכחי לא ככ קרוב לביתי השאלה היא האם יכולים לפטר אותי כי אני לא מסכימה לסוע מאוד רחוק בישביל לעבוד, יש לציין שקיבלו אותי לעבוד מלחתחילה בסניף שאני שייכת אליו ולא לסניף שאני נשלחת אליו לאחרונה דיי הרבה , האם זה סיבה לפיטורים במידה ואני מסרבת לסוע לסניף שם שהוא מרוחק לי מהבית ומעוניינת להשאר לעבוד בסניף שלי שמלחתחילה קיבלו אותי לעבוד בו קבוע,האם יכולים לזמן אותי לשמימוע בשל זה והאם אני יכולה להתגונן מפני זה, הכוונה אם זה חוקי לעשות לי דבר שכזה.
פיטורים בשל שיבוץ במקום אחר
ראשית יש לבחון את הסכם העסקתך וכן יש לבחון את המרחק והשינוי בין הסניפים.
על פניו זכותו של המעסיק לדרוש שתעבדי בסניף השני ככל ואין הבדל בין הסניפים והוא משלם על זמן הנסיעה באם מדובר בזמן ארוך יותר ושעות העבודה הן אותן השעות או באם את חושבת שמדובר בהרעה אז לאחר התראה בכתב ניתן להתפטר בדין מפוטר.
בכל מקרה ככל והמעסיק מעונין להעסיק אותך בסניף אחר אז לאחר שימוע באם לא תהיי מעוניינת בכך יוכל לפטר אותך
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פגיעה במעמד
תודה מראש..
פגיעה במעמד
קשה לענות בכן ולא על סמך המידע שנמסר. עצם זה שנקבע שיש לך מנהל אינו דווקא מקים את העילה להתפטרות.
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום משכורת אחרונה
שאלה - האם זה חוקי ,האם אין חובה למעביד לשלם משכורת ולתת תלוש בזמן ולא על תנאי.תודה
תשלום משכורת אחרונה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הפליה בעבודה
אחרי כ5 שנים החלטתי לחזור לתחום. באותו זמן הצטרפה חברה חדשה שגייסה פקחים. היחס היה מעולה. הבעיה היחידה הייתה משכורת נמוכה. אחרי מספר חודשים התקשר מנהל המערך והציע לי לחזור. אותו מנהל מערך שהיה כשהתחלתי לעבוד ב2006.. המשכורת בחברה השניה הייתה הרבה יותר גבוהה מהחברה החדשה.הבעיה היא שאותם הפקחים שעבדו איתי אז עובדים גם עכשיו. עשיתי טעות גדולה שעברתי. הייתי מאוד זקוקה לכסף. מהיום הראשון עשו עלי חרם. התחילה התעללות נפשית מאוד קשה. הייתי חוזרת עם הדמעות הביתה. אבל הייתי צריכה להמשיך כי יש לי שלושה ילדים קטנים שאני צריכה לפרנס. השאלה שלי האם אפשר לעשות משהו בתחום המשפטי.
אודה על ההתייחסות.
הפליה בעבודה
על פניו לא מדובר בהפליה אלא בסביבת עבודה שלא ניתן לצפות ממך לעבוד בה.
ראשית עליך לפנות לממונים בדרישה כי הם יפעלו להסדרת הנדרש אם על ידי הפרדה / מענה משמעתי למול הגורמים המפריעים ובמידה וזה לא עוזר אז ניתן לתת התראה למעסיק בכתב שאם זה לא ישתנה את תתפטרי בדין מפוטר בשל סביבת עבודה שלא ניתן לצפות ממך לעבוד בה ותהיי זכאית למלוא התנאים כמפוטרת לכל דבר. כדאי שתאספי ראיות הקלטות וכל שניתן שתומך בגרסתך
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
החתמת נוכחות דרך סלולר של העבודה
יש לי מכשיר נייד מהעבודה.
כרגע המעסיק דורש שאני אוריד אפליקציה של נוכחות כדי להחתים .
אין לי בעיה להוריד הבעיה שלי שהאפליקציה מבקשת אישורים לאלבום התמונות. להקלטת שיחה גישה למצלמה ולכל דבר שיש בפלאפון . האם אני חייב להוריד את האפליקציה הזאת כי זה מכשיר הנייד של העבודה .
ואני מרגיש שזה יותר מדי חדירה לפרטיות .
החתמת נוכחות דרך סלולר של העבודה
זהו מכשיר של העבודה- אתה מרגיש חדירה לפרטיות אל תעשה בו שימוש לצרכים פרטיים ועשה הפרדה בין המכשירים.
כאשר מדובר במכשיר של העבודה זכותו של המעסיק לבצע מעקב על המבוצע בו.
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
העברה מתפקיד לתפקיד
העברה בין תפקידים
לא מדובר פה בתשובה של שחור ולבן- השאלה לאיזה תפקיד אתה עובר מאיזה תפקיד, מה התנאים הנלווים, מה השינוי וכן מה קובע הסכם העסקתך בנושא. ככל ומדובר בשינוי מהותי אז על פניו יש צורך בשימוע
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הפרשות המעסיק לפנסיה לאחר גיל הפרישה
החודש הגעתי לגיל הפרישה.
יש לי 2 תכוניות פנסיה בקרנות שונות
:ותיקה וחדשה. לותיקה הגשתי בקשה לקבלת פנסיית זקנה .
כיום אני עובד בחברת שמירה (משכורת 5500 ש"ח) והם מפרישים לי פנסיה לקרן
החדשה (של איילון).
אני אמשיך לעבוד בחברה גם לאחר גיל
הפרישה באותו הקף משרה.
שאלות:
1. אם אדחה יציאה לפנסיה באיילון , האם מעסיק יהיה חייב להמשיך להפריש לי גם
תגמולים וגם פיצויים?
2. אם אחליט להגיש בקשה לקבלת פנסיית
זקנה, האם מעסיק יהיה חייב להמשיך להפריש פיצויים?
תודה מראש
אלכס
הפרשות לפנסיה לאחר גיל פרישה
ככל ואתה מקבל פנסיה מקופה פנסיוניות המעסיק לא חייב להמשיך ולהפריש ככל ואתה לא מקבל אז יש חובת הפרשה.
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חוב למעסיק בעת גמר חשבון
חוב למעסיק בגמר חשבון
יש לבחון כל אחד מהקיזוזים שנעשו אבל ככל ומדובר בחובות שאכן אתה חייב למעסיק מכח החוק/ הסכם אז המעסיק רשאי לעשות זאת בעת גמר חשבון.
כן זכותו של המעסיק לוותר על עבודה בפועל במהלך תקופת ההודעה מוקדמת ולשלם תמורתה .
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פגיעה בתשלום עבור שעות נוספות
תשלום שעות נוספות
קשה לענות בלי לראות את הסכם ההעסקה תלושי השכר ודוח הנוכחות אבל על פניו זה לא תקין- אין כזה דבר לא לשלם בעבור שעות נוספות וזה שבסופו של יום ייתכן מצב בו נמחקים הימים אינו תקין.
ישנה אפשרות להמיר תשלום שעות נוספות במנוחה בחלק מהתחומים ובתנאים מסוימים אבל יש לזה חישוב אחר לא של שעה תמורת שעה ויש לבחון לעומק האם אתם נכנסים לתנאים אלה ועל פניו נראה כי גם כאן הנעשה אינו תקין
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום ימי חופש ומחלה
תודה לימור
תשלום יום חופש ומחלה
באשר לחופשה - אם את עובדת במשכורת חודשית, המעסיקה צריכה לשלם לך את שכרך הרגיל.
אם את עובדת במשכורת שעתית, ערך יום החופשה יהיה שווה לערך השכר היומי שמתקבל ממומצע 3 החודשים שקדמו ליציאתך לחופשה.
באשר למחלה - גובה דמי המחלה הוא שכר העבודה הרגיל.
לכן, נראה כי המעסיקה נוהגת שלא כדין ועלייך לקבל דמי מחלה עבור 9 שעות.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיטורין ללא הפרשה לקרן פנסיה מצד המעסיק
ראה תשובתי לשאלתך מאתמול
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ימי הודעה מוקדמת
לטענת החברה משלמים לי 22 ימים לפי ממוצע שנתי של המשמרות שעשיתי.
לפי מה שאני מכיר אמורים לשלם לי 22 משמרות.
מה נכון מבין השתיים?
תגובת החברה:
"הממוצע השנתי כולל בתוכו שעות עבודה, שעות מחלה ושעות חופשה – כלומר כל מה שבגינו אתה מקבל שכר עבודה.אם היית ממשיך לעבוד, היית עובד 3-4 משמרות בשבוע כפי שעבדת עד היום והיית מקבל שכר בהתאם."
כיצד משלמים חלף הודעה מוקדמת?
ימי ההודעה המוקדמת הם ימים קלנדריים, כלומר ימי לוח הכוללים שישי-שבת וימים בהם אתה לא מוצב למשמרת.
אם היית עובד בימי ההודעה המוקדמת, המעסיק צודק שהיית מקבל תשלום עבור הימים בהם היית עובד לפי המשמרות שנקבעו לך.
לכן, במקרה הזה נראה שהמעסיק בא לקראת ושילם יותר משהוא מחוייב על פי חוק.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דיני עבודה מול רשויות מקומיות
אשמח אם תפנו אותי לעו"ד שמתמצא בדיני עבודה,אבלשיש לו נסיון מול רשויות נקו עות.
מדובר על סייעת מול רשות מקומית .
תודה
המלצה על עו"ד
הפורום מנוהל ע"י 3 עו"ד שעוסקות בדיני עבודה. לכן, איננו ממליצות כאן על עו"ד אחרים.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!







