כיצד אדם שעבד שנתיים זכאי לפנסיה לאחר עזיבה או פיטורים?

|

קיזוז במשכורת

מישהו 29/01/17

    אדם שעבד שנתיים במקום מסויים והוא עזב / פיטרו אותו

                  משם - הוא יקבל מהם לקבל פנסיה    ?  

            ואם כן זה לכל החיים ?    כמה  זמן  צריך

                   לעבוד בשביל לקבל את זה מתי שיוצאים

                             לגמלאות 
                                 ?    אדם שעבד שנתיים במקום מסויים והוא עזב / פיטרו אותו משם - הוא צריך מהם לקבל פנסיה                                                      ?  ואם כן זה לכל החיים ? כמה  המעסיק צריך להפריש  מהמשכורת בשביל זה                      ?    אדם שעבד שנתיים במקום מסויים והוא עזב / פיטרו אותו משם - הוא צריך מהם לקבל פנסיה                                                      ?  ואם כן זה לכל החיים ? כמה  המעסיק צריך להפריש  מהמשכורת בשביל זה                      ?    אדם שעבד שנתיים במקום מסויים והוא עזב / פיטרו אותו משם - הוא צריך מהם לקבל פנסיה                                                      ?  ואם כן זה לכל החיים ? כמה  המעסיק צריך להפריש  מהמשכורת בשביל זה                      ?    אדם שעבד שנתיים במקום מסויים והוא עזב / פיטרו אותו משם - הוא צריך מהם לקבל פנסיה                                                      ?  ואם כן זה לכל החיים ? כמה  המעסיק צריך להפריש  מהמשכורת בשביל זה 

זכאות לפנסיה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 30/01/17
במידה והעובד יצא לפנסיה והגיע לגיל פרישה הוא זכאי לפנסיה - כמה ? צ"ל זאת מול קרן הפנסיה לפי אחוז ההפרשות והשכר של העובד.

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן