מה המשמעות של בעלות קרן קיימת לישראל והאם ניתן לתקן את פרטי הקומה בטאבו?

|

תיקון בטאבו

איציק 08/11/13
שלום

הוצאתי עותק מנסח טאבו על הדירה של ההורים שלי מלפני 40 שנה

מה זה אומר

בעלות קרן קיימת לישראל?

חכירות - ההורים שלי

וגם כתוב שזה קומה שלישית בעוד שהם גרים בקומה רביעית, אפשר לתקן את זה?



תודה

זכויות חכירה

עו"ד תומר שזר מנהל 10/11/13
חלק מהקרקעות בארץ - אין בהם בעלות אלא אנו האנשים חוכרים (שוכרים ) מהמדינה.

תבדוק עד איזה שנה החכירה. זה מופיע בנסח.

לגבי הקומה - אפשר לשנות את זה - אבל זה משהו שמצריך שכירות עו"ד.



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן