כן

|

פיטורין עקב לידה

דקלה 08/09/09
האם ע"פ החוק אני יכולה להתפטר על מנת לטפל בתינוק גם אחרי חזרתי לעבודה למשך 3 חודשים ולקבל פיצויים? עדיין לא עברו 9 חודשים מיום הלידה

כן

עו"ד רענן קריב מנהל 08/09/09
מותר להתפטר לצורך טיפול בילד עד תום 9 חודשים מהלידה.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן