פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
פיצויי פיטורין
פיצויי פיטורין
תלוי. במידה והתפטרת שלא בדין מפוטר ולא חל עליך סעיף 14 לחוק פ"פ או הסכם קיבוצי או צו הרחבה שמקנה לך פיצויים מלאים - אתה זכאי במקרה של התפטרות רק ל- 72% פ"פ . בכל מקרה אחר כאמור לעיל - 100%.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התפטרות לאחר חופשת לידה
האם התשובה משתנה כאשר במקום העבודה החדש אני אעבוד פחות שעות ואהיה זכאית ליותר שעות טיפול/מחלה בילדים?
בנוסף, האם חלה עליי חובת הודעה מוקדמת גם במקרה של עזיבה אחרי חופשת לידה?
התפטרות לאחר חופשת לידה
וכן הודעה מוקדמת כדין את מחוייבת לתת. בכל מצב.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
נקודת זיכוי
יש לי בן בן 12 מנישואים קודמים היה חי איתי עד לפני שנה
ואז עבר לחיות עם אביו.
לפי פס"ד אני ממשיכה לקבל עליו קצבת ילדים
מה עליי לרשום בטופס 101 ??
האם עכשיו יורידו לי את נק' הזיכוי עליו רטרו ?? וקדימה ??
אני מציעה לך להיוועץ בענין עם יועץ מס.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פנסיה ומשכורת
משניהם או רק בסיס? לעומת זאת במקום עבודה קודם השכר היה שעתי פלוס עמלות מה עם
העניין הזה?
פנסיה ומשכורת
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שינויים בתלוש המשכורת שלי ללא ידיעתי
חודש שעבר שמתי לב שבשלושה חודשים האחרונים החברה בה אני עובד מוסיפה שתי שורות של גילום רכב עבודה (חיוב כפול לצורכי מס) .הדבר נעשה כתוצאה מטעות של הנהלת החשבונות שלא חייבה כמה חודשים בתחילת השנה את התלושי המשכורת שלי בגילום הרכב.
השאלות שלי הם:
1. האם מותר לחברה לבצע שינויים בתלוש המשכורת שלי בלי לידע אותי? ובלי הסכמתי?
2. הופעת שורת הרכב פעמיים מגדילה לי את הברוטו משמעותית ואני משלם על כך יותר מיסים שמקטינים לי את הנטו. האם מותר למעסיק לעשות זאת?
בברכה,
יניב
גילום שווי רכב
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ימי חופשה מאולצים
אני עובדת כמנהלת משרד פרטי כשלושה חודשים, בהיקף משרה חלקי (כ-5 שעות בממוצע, 4 ימים בשבוע), ובתשלום שעתי.
המעסיק שלי הורה לי שלא להגיע לעבודה כי שכח להשאיר לי את מפתחות המשרד (זה קרה כבר בשני ימי עבודה נפרדים) - האם מגיע לי שכר עבור ימים אלה? באיזה היקף?
תודה מראש.
ימיי חופשה בכפיה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חופשה מאולצת ללא תשלום
חופשה מרוכזת בסוכות
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עבודה חודש אחד כשקרן פנסיה פעילה
אם עבדתי חודש אחד בלבד (או חודשיים) ואז פוטרתי/התפטרתי אצל מעסיק בזמן שהקרן פנסיה שלי היתה פעילה, האם מגיע לי הפרשה לפנסיה?
הפרשות לפנסיה מהיום הראשון
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עבודה ביום כיפור
אני עובדת בחברת סיעוד בתור מטפלת בבית חולים.
אני מקבלת 30 לשעה ונותנים לי עבודה ביום כיפור 29 שעות ברציפות ב-40 לשעה אבל ללא שעות נוספות . אני לא מבינה את החוקים ומעוניינת בעזרה איך מחשבים 29 שעות לפי החוק?
תודה
חישוב עבודה בחג
עבור עבודה בחג על המעסיק לשלם לך 45 ש"ח לשעה . בגין 8 שעות עבודה או 9. לכל היותר. עבר שעתיים נוספות - שעה 10 +11 על המעסיק לשלם לך 56.25 ש"ח ועבור שאר השעות החל מהשעה 12 ואילך 67.5 ש"ח.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום עבור ימי מחלה
אני עובד פחות משלושה חודשים כשכיר בסופר. בחצי משרה. נעדרתי ימיים עקב טיפולי שיניים. האם צריכים לשלם לי עבור ימים האלו ?
ימי מחלה - צבירה
לעובד עובד משרה מלאה - נצברים 1.5 מחלה בחודש. לעוד בחצי משרה 75% יום עבודה לחודש. באם היו צבורים לך מספיק ימי מחלה וברשותך אישורי מחלה מתאימים תוכל לקבל תשלום עבור ימי המחלה כדין .
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דמי לידה (חישוב 3 חודשיים לשכר החודשי של היולדת)
ישראל פתחתי חשבון ותוך יום כבר היה עיקול על החשבון המטרה שלי הייתה בסך הכל לקבל
את קיצבת הילדים החודשית שלי את מענק הלידה הקרב ובא ואת החישוב של 3 חודשי המשכורת
האחרונים שלי האם מותר לעקל לי את הכסף או חלק ממנו או בכלל לגעת לי בכסף
???
מורן שלום רב אנא פני לפורום המתאים
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיטורין אחרי 11 חודש ו3 ימים
פוטרתי לאחר 11 חודש ו-3 ימים בתירוץ של חוסר תקציב. שאלתי האם אוכל לקבל פיצויים של חודש אחד מאחר וזה קרוב לשנת וותק? האם אוכל לקבל דמי הבראה כי זה קרוב לשנת וותק?
תודה רבה חג שמח
פיטורין בסמוך לשנת וותק
לצערי לא תוכלי לקבל דמי הבראה - אלא ניתנים לעובד רק באם הוא השלים שנת וותק. לגבי פ"פ - אולי כן. זה מאוד תלוי- כל מקרה נבחן לגופו.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שעות נוספות – חישוב בפיצויים והפרשה לפנסיה
אני עובד שעתי, במשרה משתנה מחודש לחודש, כלומר כל חודש מספר השעות משתנה בהתאם למה שאני יכול לבצע במסגרת העבודה (לפעמים 150 שעות לפעמים 200 ולפעמים גם 100), לא קיים כל הסכם קיבוצי ביני לבין המעסיק .
משמרת בעבודה הינה כ6 שעות, אך בפועל תמיד נמשכת יותר .
המעסיק משלם שעות נוספות מהשעה השמינית (125%) ומהשעה העשירית (150%) .
גם אם אבצע 200 שעות בחודש (14 מעל המשרה המלאה - הן לא ייחשבו לי כשעות נוספות מכיוון שהמשרה היא חלקית ומשתנה) .
המעסיק רושם בתלוש את השעות הנוספות כשעות נוספות מלאות ולא כתוספת על שעה נוספת, כלומר :
כל השעות שביצעתי ברצף במשמרת עד השעה השמינית נרשמות בשכר היסוד, השעה השמינית עד השעה העשירית נרשמות כשעות נוספות 125% והשעה העשירית ואילך נרשמות כשעות נוספות 150%, כמו כן שעות מוצ"ש נרשמות גם בסעיף נפרד .
כלומר אם ביצעתי משמרת של 11 שעות, הן יפורטו בצורה הבאה :
שכר יסוד - 8 שעות .
שעות נוספות 125% - 2 שעות .
שעות נוספות 150% - 1 שעה .
האם הרישום הנ"ל תקין ? והאם המעסיק לא אמור לרשום את זה בצורה הבאה :
שכר יסוד - 11 שעות .
תוספת 25% - 2 שעות .
תוספת 50% - 1 שעות .
?
אסביר למה הדבר משנה ומשמעותי, לפי מה שהבנתי ההפרשה לפנסיה מתבצעת משכר היסוד בלבד ולא מהשעות הנוספות, כלומר כל שעה שמינית ואילך שאעבוד לא יופרש ממנה לפנסיה, כמו כן גם מהשעות אשר אני עובד במוצאי שבת לא מופרש לפנסיה . האם אני צודק ?
השאלה השניה שלי מאוד זהה, אך היא בנושא פיצויי הפיטורין במידה ופוטרתי מעבודתי, האם בחישוב הפיצויים נכללים השעות הנוספות שביצעתי כפי שפירטתי ?
גם כאן רישום השעות ה"מיוחדות" משמעותי ברישומו, האם אני צודק ?
שעות נוספות אופן חישוב
אין הפרשות לפנסיה או לפיצויים מהשעות הנוספות וכן הרישום כפי שהצגת אותו - נכון ומדוייק. דהיינו אין לפצל מהשעה הנוספת את שכר היסוד ואת האחוזים שהמשולים על השעה הנוספת אלא כל השעה עצמה נחשבת שעה נוספת. ממנה אין הפרשות .
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הפרשה לפנסיה עבור שעות נוספות
למשל עובדי השמירה והאבטחה.
אתה צריך לבדוק אם על המגזר שבו אתה עובד ישנו צו הרחבה המחייב את המעסיק להפריש לפנסיה גם עבור השעות הנוספות.
בהצלחה.
ירידה למשרה חלקית באישור רופא תעסוקתי
ירידה ל 50 אחוז משרה מ 100 ע"י אישור זמני ל 3 חודשים מרופא תעסוקתי, האם יש השלמה של תשלום ל 100 אחוז משרה ע"י המעסיק? האם זה חובה? והאם ההשלמה באה מימי המחלה שנצברו?
ירידה בהכנסות עקב ירידה באחוזי משרה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קבלת משכורת אחרונה
תודה רבה.
אי תשלום שכר
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פינוי מאמבולנס- מסירת מסמכים למעביד
תודה מראש
מסירת מסמכים רפואיים למעסיק
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תביעה לפיצויים והשהיית פיטורין
תביעה לפיצוים והשהיית פיטורים
על פניו ככל והמעסיק לא מספק לך עבודה ואתה זמין לעבודה הוא מפטר אותך ללא שימוע ושלא כדין כדאי ראשית לפנות ליו באופן ברור ולדרוש השבה לעבודה ושיבוצך לעבודה ולציין מפורשות שאם לא יעשה זאת תראה בכך כאילו פוטרת לאחר מכן ככל ולא עושה זאת ולא מפטר באופן מסודר ניתן לתבוע אפשרי לעשות זאת לבד אך כמו בכל דבר תמיד עדיף עם מי שמבין ומתמקצע בתחום
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שעות נוספות – פנסיה ופיצויים
1. יש משהו מאוד ספציפי שאני כבר כמה זמן מנסה לברר ולא לגמריי מצליח.שעות נוספות כרכיב חישוב לפנסיה ופיצויים.אני עובד שעתי. אני מקבל כסף על כל שעה וזה מצטבר למשכורת חודשית. אם עשיתי בחודש 200 שעות (14 יותר ממשרה מלאה רגילה) - אבל קיבלתי רק 100 אחוז שכר על כל השעות האלה, ובתלוש לא קיבלתי תוספת על שעות נוספות לכאורה, האם ההפרשה של ה-12 אחוז היא על כל ה-200 שעות או רק על 186 שעות? אותה שאלה למעשה לגביי מצב בו פוטרתי. האם כשאני מחשב פיצויי פיטורין אני מחשיב את השעות האלה?אני מבין ששעות נוספות לא נחשבות בד"כ, אבל כאן לא קיבלתי תשלום על שעות נוספות מעבר ל-100 אחוז הרגילים.
2. נקודה נוספת: האם פיצויי פיטורין אני מחשב לפי ממוצע השעות הנחשבות לפיצויים ב-12 החודשים האחרונים או רק לפי משכורת אחרונה? אין לי משכורת קבועה וכן היו שינויים קלים גם בשכר היומי וגם בכמות השעות במהלך התקופה הזאת, לכן תהיתי.
תודה!
תשלום שעות נוספות ופיצוים
ההפרשות הפנסיוניות והפיצוים מחושבים לפי שכר בסיס ברוטו כאשר מדובר ב186 שעות- היקף משרה מלאה לא משלמים על מעבר לכך ואף מצב בו אתה מקבל בגין 200 שעות תשלום של 100% ללא שעות נוספות הוא לא תקין
חישוב פיצויים נעשה כאשר לא מדובר במשכורת קבועה לפי ממוצע משכורות שנה אחרונה לפי 186 שעות
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
החזר הוצאות ביטח רכב ונסיעות
אני עובדת בארגון 3 שנים
עבודתי היא עבודה שדורשת ניידות רבה( רוב הזמן בנסיעות) לפי החוזה אני מקבלת החזר הוצאות דלק+ בלאי של רכב.
מאחת העובדות לפני מספר ימים גיליתי שלפי החוזה שחתמתי עליו אני אמורה לקבל החזר של הוצאות ביטוח על הרכב+ טטס
בחישוב של 3 שנים יוצא15000
אומנם זאת טעות שלי שלא הסתכלתי בפרטי החוזה אך גם מנהלי לא טרחו לומר לי זאת.
האם אפשר לבקש את הכסף רטרואקטיבית ? האם הם יכולים לומר שזאת אחריות שלי ולא הגשתי בזמן את הביטוחים?
בנוסף לא הפרישו לי קרן השתלמות( שעל פי החוזה אמורים לאחר חצי שנה) גם על על כך גיליתי מאחת העובדות
האם גם את קרן ההשתלמות אוכל לבקש רטרואקטיבית ?
תודה מראש
אלה
החזר הוצאות רטרואקטיביות
ברמת העיקרון ניתן לדרוש רטרואקטיבית אך יש לבחון לעומק את החוזה ותנאיו על מנת לענות
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ימי מחלה
ברצוני לשאול שאלה בנוגע לימי מחלה.
לאחרונה עברתי ניתוח קוסמטי- רפואי בבית חולים ונעדרתי ממקום עבודתי למשך כחודש.
הגשתי את מלוא הטפסים הרפואיים שלי על מנת לקבל את ימי המחלה המגיעים לי אך נאמר לי שמשום שנראה כי הניתוח קוסמטי הפוליסה של חברת הביטוח עמה עובד מקום עבודתי לא מכסה ניתוח מסוג זה.
האם זה הגיוני? חוקי?
ימי מחלה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מפרעה בתלוש משכורת
יש לבחון את תלוש השכר על מנת לענות
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם יש חובה לחתום על סעיף 14 לפי דרישת המעסיק
בחברה אין הסכם קיבוצי.
השאלה: האם אני חייבת לחתום על סעיף 14 לפי דרישת המעסיק?
האם זכותי לא לחתום על סעיף 14 לפי דרישת המעסיק בחברה שבה אין סעיף 14 ואין הסכם קיבוצי?
חתימה על סעיף 14
ברמת העיקרון זכותך לסרב לחתום על סעיף שלא היה קיים עד היום אבל בפועל לא ברור לי מדוע לסרב שכן זה רק יכול להיטיב איתך שכן גם אם תתפטרי אז בגין התקופה בה את חתומה על סעיף 14 תהיי זכאית לפיצוים וסעיף זה לא חל רטרואקטיבית בגין התקופה בה לא היית חתומה עליו כך שבמקרה של פיטורים המעסקי יצטרך להשלים בגין התקופה הקודמת.
בכל מקרה כיום חל אוטומטית סעיף 14 על מרבית מהמשכורת שכן ההפרשה לרכיב הפיצוים מכוח החוק היא חובה והוא בגין אחוז המתקרב לאחוז ההפרשה על פי סעיף 14
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עבודה בשבת וחג
עבודה בשבת וחג
ראשית יש לבחון את הסכם העסקתך ודוח הנוכחות שלך על מנת לענות
שנית עבודה בשבת וחג מזכה בתשלום שעות נוספות ויש לבחון כי אכן אתה מקבל זאת ויש אף לבחון האם אכן ניתן להעסיקך בשבת מבחינת מקום העבודה באשר לימי חופשה לא הבנתי מדוע לבקש שיפדו לך ימי חופשה בגין ימים אלה?
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
משרת סטודנט
משרת סטודנט
יש לבחון את הסכם ההעסקה וכן את הענף הספציפי והנחיותיו על מנת לענות אך על פניו כל עוד אין אישור רשמי על קבלת התואר אכן בפועל טרם ניתן להעסיק כבעל התואר ויש להמתין לאישור זה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום עמלות בחודש האחרון לפני לידה
אני עובדת כמנהלת תיקי לקוחות ויש לי לקוחות אשר צריכים לחדש את המנוי במהלך החודש.
האם גם אחרי הלידה אני זכאית לקבל את עמלות המכירה על הלקוחות שלי? האם קיים חוק בעניין זה?
תשלום עמלות בחופשת לידה
ראשית יש לבחון את הסכם העסקתך ובאיזה עמלות מדובר אך ככל ומדובר בעמלות בגין עבודה שנעשתה על ידך ואשר בשוטף היו מגיעים לך אין סיבה שבשל חופשת הלידה לא תקבלי תשלום זה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!





