פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
האם עם יום התלמדות בעבודה המעסיק מחוייב לשלם שכר?
תודה רבה
יום התלמדות מזכה בשכר?
התשובה היא בוודאי שכן!
אתה זכאי לתשלום שכר עבודה עבור כל הזמן שבו אתה עומד לרשות המעסיק, לרבות יום התלמדות.
אם המעסיק לא ישלם לך ודרישת תשלום מצידך לא תעזור, תוכל לתבוע בבית הדין לעבודה.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אובדן כושר עבוד זמני
אני נמצאת באובדן וכשר עבודה זמני עקב מצב רפואי בהיקף של 50% משרה.
אני מועסקת במקום עבודתי כ-13 שנים במשרה מלאה,בתקן מלא.
כעת לאחר הארכת האובדן כושר העבודה לחצי שנה נוספת הוחלט במקום עבודתי להגדיר אותי בחצי משרה. אני מקבלת פיצוי מחברת הביטוח על חצי משרה.
כמובן שכל זכויותי הסוציאליות יהין ביחס לחמישים אחוז כולל ימי חופשה ומחלה (את זה אני לא מקבלת מחברת הביטוח).
האם זהו מהלך חוקי? האם אין עליהם להשאיר אותי במשרה מלאה ולשלם לי יחסית לשעות העבודה?
ודה להסבר בעניין.
תודה רבה
אובדן כושר עבודה זמני
דהיינו למעסיק במצב כזה אין כל בררה.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ניצול ימי חופשה
ניצול ימי חופשה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פנסיה וקרן השתלמות
אבי עבד 8 חודשים כשומר בצהרון בחברה ידועה. הופרשו לו תשלומים לקרן השתלמות וקרן פנסיה במשך 4 חודשים ראשונים, והכסף נכנס לחברת מנורה. ואולם, עבור 4 חודשים אחרונים, קרי 03/16-06/16- לא נכנסו כספים, למרות שההפרשות מצויינות בתלוש השכר. עברה למעלה משנה, החברה מתחמקת בטענה כי יש להם הסדר חוב מול מנורה ומשלמים בצ'קים דחויים, אבל כנראה שמועד הפירעון כבר עבר ובכל זאת הכספים לא נכנסו לחשבון של אבי במנורה. האם זה חוקי לשלם בצ'קים דחויים פנסיה וקרן השתלמות? ומה האפשרויות המשפטיות העומדות בפני אבי כדי לקבל את הכסף?
אי הפרשות לקרן פנסיה ולקרן השתלמות
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלומי פנסיה
שאלתי האם הוא חייב לפתוח קרן ולהפקיד שם את כל הכסף של הפנסיה והפיצויים רטואקטיבי, או שיכול להעביר אלי אישית את כל סכום הכסף שחייב לי.
תשלומי פנסיה
עקרונית אסור לו לעשות דבר כזה. לא קיזוז שכר בצורה חד פעמית ובמידה והוא לא הפריש לך במועד הוא צריך לשלם לך את חלקו בתלוש השכר. לא רשמת על אילו מספר חודשים או שנים מדובר, מקווה שתושבתי עזרה לך.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הלנת שכר והלנת פיצויים
חישוב הלנת שכר ופ"פ
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום בזמן אבל
1) ברצוני לדעת האם בזמן "אבל" אני זכאי לתשלום עבור יום שישי ? (אני עובד
כל יום שישי) יום זה נחשב לשעות נוספות. 2) אני עובד כל יום 10 שעות האם אני זכאי
לקבל על כל השעות?
תשלום שכר בתקופת ימי האבל
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה לגבי זמן העבודה
החניון אותו מעמידה העבודה לרשותי נמצא 10 דקות הליכה ממקום העבודה, האם אני רשאי מבחינה חוקית להחתים נוכחות בבוקר ואז להחנות את רכבי ואותו הדבר בסוף יום העבודה, להביא את הרכב מהחניון ליסוע איתו לעבודה ואז להחתים יציאה?
זה בעצם ייתן לי עוד 20 דקות של עבודה בכל יום.
יש לציין שלחלק מהעובדים מוקצים מקומות חנייה במקום העבודה עצמו ואז אין להם עיכוב של 10 דקות.
תודה מראש,
זמן נסיעה /חניה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חוזה העסקה
אני מועסקת במקום הנוכחי החל מה 21/3 במתכונת 8-16
בראיון עבודה לא אמרו לי מילה לגבי הורדת 30 דקות לטובת הפסקה.
יש לציין שאני לא יוצאת בפועל להפסקה. אוכלת את הפרוסה שאני מביאה מהבית ובמידה ויש טלפונים עונה כרגיל.
בנוסף אמא של הבוס שלי מגיעה לעיתים קרובות וכשהיא נמצאת היא משחררת אותי הביתה שעה קודם ועדיין מורידים לי על שבע שעות חצי שעה.
אין לי חוזה עבודה. אני רשומה במערכת כ'הסכם נסיון' האם הטענות שהבאתי כאן הן חוקיות?
בברכה
אני
חוזה העסקה
באם את מוגדרת כעובדת באחוז משרה משתנה וע"פ דרישות המעסיק - אז כאן יכולה להיווצר בעיה מבחינתך.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חוזה העסקה
אני התחלתי לעבוד ב 21/3 ברישומים אני בהסכם נסיון. אך חוזה אין לי.
חישוב סכום הפיצועים ואופן התשלום
גמר חשבון לעובדת זרה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אפשר לאבד זכאות להבטלה?
אנא הפני שאלתך לפורום ביטוח לאומי
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קבלת פיצויים אם המעסיק מפטר אישה שחזרה מחופשת לי
יש לי כמה שאלות :
1.האם לאחר ה60 ימים הללו המעסיק מפטר את העובדת מגיע לה פיצויים מלאים ?
2.אם הסיבה לפיטורין היא לדוגמא חוסר יכולת לעבוד משמרות ערב (מה שכן עבדה לפני הלידה) ומה שכרגע מתאפשר לה זה רק לעבוד משמרות בוקר (כמובן בגלל הילד שנימצא במסגרת)
זה יכול להרע בפיצויים ?
3.עד מתי עובדת שחזרה מחופשת לידה יכולה להתפטר ולקבל פיצויים מלאים ?
התפטרות או פיטורים לאחר חופשת לידה
לשאלתך הראשונה - כן מעסיק יכול לפטר עובדת לאחר 61 ימים מיום שחזרה מחופשת לידה תוך מתן הודעה מוקדמת כדין כמובן. במקרה שכזה לעובדת מגיעים פ"פ מלאים.
כמן כן עובדת זכאית להתפטר מעבודתה תוך 9 חודשים מיום הלידה לשם גידול הילד ולהיות זכאית גם כן לפ"פ מלאים.
עובדת אינה יכולה לכפות על מעסיק תנאי עבודה חדשים - כגון עבודה רק בבקרים ולא בערבים במיוחד אם היה נהוג כך.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אי כיבוד אישור רפואי
אני עובד כדייל אויר מזה 4. לאחרונה, לאחר כ-15 שנים של ניסיונות טיפול, הרופא קבע שעלי להאריך זקן וכי אין שום טיפול אחר שיכול לעזור למצוקתי.
פניתי לרופא חברה עם אישור זה, ורופא החברה אכן אישר שאני רשאי לגדל זקן, אך לאחר שהאישור הגיע להנהלה, הרופא חזר בו והורה לקרקע אותי (משמע לקבל תפקיד קרקע).
האם חוקי הדבר לאור העובדה שאישור דומה, להאריך זקן, כן ניתן מטעמי דת, לפרק זמן קצוב, בזמן אבל, וכן ניתן למי שנכנס לתפקיד לפני הכנסת סעיף המורה על חובת הגילוח בחוזה העבודה?
חשוב לציין שמעבר לכך שהעבודה היא בעלת אופי שונה וזה לא התפקיד אליו התמיינתי, באויר משרה מלאה היא 75 שעות בחודש והשכר השעתי גבוהה משמעותית מהשכר השעתי בקרקע.
ובעיקר: מה עלי לעשות עכשיו?
תודה על ההתייחסות ושבוע טוב.
אי כיבוד אישור רפוי ע"י המעסיק
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
רכיבי שכר לפנסיה
מה הם כל רכיבי השכר האמורים להיכנס לתשלומי הפנסיה?
תודה
רכיבי שכר לפנסיה
מעבר לכך גם עמלות ובונוסים - יכולים והיו מוכרים לצורכי פנסיה ופ"פ - אבל לא באופן אוטומטי - יש לבחון כל מקרה לגופו.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מכירת תיק ביטוח בסוכנות ביטוח
אני עובדת בסוכנות ביטוח מזה כ 7 שנים. שבמהלך התקופה השתנו השותפים.
מזה כ 3 שנים אני עובדת תחת ניהולו של שותף שכנראה יחד עם בעל הסוכנות מוכרים את התיק האלמנטרי. לא עדכנו אותנו זאת אני מסיקה מהתנהלויות והתלחששויות. שאלתי , האם עקב מכירת תיק ופיטורים בעקבות זאת נדש לעשות לי שיחת שימוע ? מהם התנאים לשיחת שימוע ? והאם אני צריכה לחתום על מסמך שמעיד כי אכן עשו לי שיחת שימוע ? במידה ולא יעשו שיחת שימוע האם זה נוגד את החוק ? תודה רבה
שיחת שימוע
הזימון לשימוע צריך שיהיה בכתב עם העילות לשימוע, במהלך השמיעו ירשם פרוטוקול שימוע והעובד זכאי לקבל ממנו עותק ולאחר מכן תינתן החלטה.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אי קבלת תשלום דמי לידה
שהם חושבים שאני עצמאית. שהוסבר להם שאני לא ונשלחו אליהם כל הטפסים שמעידים שאני
שכירה. הם שלחו לי מכתב שאני אמורה לקבל את הכסף עד 12.5 אך עדיין לא קיבלתי. מה
עלי לעשות?
אנא הפני את שאלתך לפורום ביטוח לאומי
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הרעת תנאים בהריון
הרעת תנאים בהריון
מיכל בוקר טוב, למעסיק אין כל זכות לפגוע בתנאי העסקתך בהיותך בהריון. ניתן לפתור את הבעיה ראשית ע"י מכתב למעסיק בו יש לפרט מה השינוי, וכן בקשתך לתקן את השינוי - את ההרעה ולהבהיר כמובן כי שינוי שכזה גורר השלכות רוחב גם כלכליות קשות מבחינתך.
באם מכתב לא יעזור - את יכולה לפנות למשרד התמת להגיש תלונה וגם כך לביה"ד בתביעה לצו עשה להשבת המצב לקדמותו. כולל תביעה כספית לתשלום הפרשי שכר. בהצלחה.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצול שעות במשרה חלקית
פיצול שעות
באופן עקרוני אין מניעה לעשות זאת אבל על פניו מדובר בהרעת תנאים כך שככל ואת מסכימה לזה ולו בהתנהגות בכך שאת ממשיכה לעבוד כך לא תוכלי לטעון כנגד שינוי זה בהמשך
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
זכויות מרצה מהחוץ
אני מרצה מהחוץ באחת המכללות מעל 10 שנים , השנה הם טרם פנו אלי בקשר לשיבוץ לשנה הבאה ושבצו מרצה אחר מבלי להודיע לי שהם מפטרים אותי.
שתי שאלות
1. האם למרצה שכל שנה מתחדש החוזה יש זכות שימוע והאם אין צורך לפחות לידע אותו שהוא יפוטר.
2. האם ניתן לפטר רק על סמך משובים של תלמידים מבלי שאף גורם מהמכללה נכנס לבדוק את רמת ההוראה.
אודה על תשובה
מרצה מהחוץ
ראשית יש לבחון קיומם של יחסי עובד מעביד על מנת לדעת מה התשובה. ככל ויש יחסים כאלה אז על פניו בוודאי שיש זכות לשימוע וכן להודעה אך יש לבחון את ההסכם למולך.
ניתן אך בכפוף לשימוע ושוב יש לבחון את הסכם העסקתך על מנת לענות
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תלושי שכר לא תקינים
בתביעה מול בית הדין לעבודה אני יכול לתבוע פיצוי פרט לשכר שלא שולם בעניין השעות נוספות...?
ובעניין איחור במסירת תלושי השכר..?
תודה!
משרת אמון..?
תלושי שכר לא תקינים
יש לבחון את התלוש כדי לראות אם הוא לא תקין ואם אכן ניתן לטעון כנגדו ומכל מקום ניתן לדרוש פיצוי עונשי בגין אי המצאת התלוש אך זו עילה שבית הדין לא נוטה לפסוק בגינה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
דרישת חוב מעובד שסיים עבודה
דרישת חוב מעובד שסיים
ראשית בקשי מהמעסיק פירוט במה מדובר ומכוח מה נוצר החב.
ככל ואכן המעסיק שילם ביתר זכותו לדרוש השבה של הסכום.
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה חשובה
2. הנתבעת הגישה לשופטת דוח שעות מטעמה..
3. האם אני יכול בסיכומים להגיש תחשיב של השעות נוספות שמגיעות לי? ,
3ב. מדובר בשעות נוספות על בסיס הדוח שעות של הנתבעת שהוגש לשופטת בדיון..?
תודה.
הגשת מסמכים
קשה לענות מבלי לראות את החומר- באופן עקרוני לא מגישים בסיכומים מסמכים אלא ניתן להפנות למסמכים שכבר הוגשו. ככל והנתונים והתחשיב עולים ממסמכים שהוגשו בתיק אתה יכול להפנות אליהם ולהעלות טענותיך בהתאם. קח בחשבון שאם לא העלית טענות אלה בעבר ולא דרשת תשלום זה מדובר בהרחבת חזית ולא בטוח שהשופטת תאשר זאת
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דמי חופשה למטפלת זרה
המטפלת יצאה ,באמצע שנת עבודתה השנייה , לחופשת מולדת שנמשכה חודשיים.
א) האם המטפלת זכאית לתשלום חופשה שנתית בחודשיים האלה ? הרי עבדה רק 10 חודשים.
ב) בעת שהייתה בחופשה בחו"ל חלו 3 ימי חג נוצריים.
האם היא זכאית לתשלום עבור ימים אלה ?
הרי ממילא היא בחופשה וגם עבדה רק 10 חודשים ?
תודה למשיבים.
דמי חופשה
המטפלת זכאית לתשלום דמי חופשה בגין הימים להם היא זכאית לחופשה עפי חוק לא בגין כל החודשיים
באשר לדמי חג אין צורך לשלם לה שכן היא היתה בחופשה במועדים אלה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
סירוב כוח אדם לכך שאני אעסיק עובדת מסויימת
אני עובדת באחת המכללות בארץ, ומעוניינת מהכספים שלי להעסיק עובדת במשרה חלקית וזמנית, בגלל היכולות הטובות שלה. יש לציין שעובדת זו הייתה עובדת המכללה לפני פחות משנה, והתפטרה מעבודתה בגלל בעיות עם המנהל הישיר שלה. בזמנו כשהעובדת התפטרה ביקשתי להעסיק אותה, ונאמר לי שיש לחכות חצי שנה "זמן צינון". כיום כשביקשתי שוב להעסיק אותה, כוח אדם לא מאפשר לי לעשות זאת. אין לי תגובות של כוח אדם בכתב, כל התגובות הן בע"פ ונעשו בשיחת טלפון. ברור לי שאני והעובדת הרצויה נסבול אם אחליט להילחם במערכת, ולכן אני נוטה לוותר. בכל זאת, אשמח לדעת אם יש חוק שעל-פיו המכללה יכולה לפסול עובד בגלל סכסוכים אישיים מהעבר, או האם מדובר כאן בהפרה בוטה של זכויות האזרח?
בכבוד רב,
סירוב להעסיק עובדת
יש לבחון את הנסיבות לעומק אבל ברמת העיקרון למעסיק מותר להחליט שהוא לא מסכים שעובד מסוים יעבוד אצלו
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אי תשלום של הודעה מוקדמת
אני עבדתי חודש וחצי בחברה שנסגרה. בחוזה העסקה שלי כתוב שמגיע לי תשלום על הודעה מוקדמת של 14 יום. בפועל אני קיבלתי תשלום של יום וחצי. כשפניתי למעסיק הוא אמר לי ששילם לי לפי החוק. המעסיק פתח חברה אחרת באותו תחום והוא לא יעסיק אותי.
איך אני יכול לקבל את התשלום שמגיע לי על הודעה מוקדמת מחברה שנסגרה?
אי תשלום הודעה מוקדמת
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!






