מה שיעור המס בגין מניות שהוקצו לעובד ?

|

מס על מניות מופקדות אצל נאמן

מיקי 22/10/17
מהי חבות המס שצריך לשלם לנאמן על החזקת מניות שקיבלתי מהמעביד כהטבה

מה שיעור המס בגין מניות שהוקצו לעובד ?

עו"ד יוסי קורן מנהל 23/10/17
מיקי שלום,
אני מעריך שהחברה הקצת מניות בהתאם להוראות פק' מ"ה, הקצאה באמצעות נאמן.
אם העובד עמד בתאני התכנית ותנאי הסעיף בפקודה, 
יראו בהכנסת העובד מאותן מניות כ- רווח הון והוא יחוייב
במס בשיעור של 25%.
מקווה שסייעתי, בהצלחה.  

בברכה,



יוסי קורן, עו"ד ורו"ח

מנהל פורום דיני מיסים



כינור 14, ראש העין

נייד: 054-3134250; מייל: yossi.koren.adv.cpa@gmail.com 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן