איך מגישים תביעה להלנת שכר ומהם הסעדים האפשריים?

|

תביעה להלנת שכר

אנונימי 14/02/16
שלום,

בהמשך להודעתי הקודמת על כך שלא שולם לי שכר מחברת כח האדם , ברצוני לברר איך אני מגישה את התביעה להלנת שכר , וכמה זמן תביעה מסוג זה עורכת בד''כ , והאם אקבל פיצויי נוסף על כך שנאלת להגיש תביעה על מנת לקבל את הכסף? , ושאלה נוספת האל הגשת התביעה או חלק מהתהליך כרוך בתשלום , אשמח לתשובה,

תודה רבה.

תביעה לשכר והלנתו

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 15/02/16
ראשית יש טפסים בבית הדין לעבודה ואת יכולה לבקש את עזרת המזכירות . יש טפסי תביעה לתשלום שכר ופיצויי הלנה. את בהחלט יכולה לבקש גם חיוב אגרה מנתבעת וגם פיצויי על עוגמת נפש - מבלי לכמת את הסעדים הללו. 



בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן