מהן זכויותיי לפיצויי פיטורין לאחר חוויית פיטורין חוזרת בעבודה?

|

פיטורין

יורם לב 30/11/09
אני עובד כמעט 3 שנים ,לפני כ-4 חודשים היפסיקו לי את המשכורת והודיעו לי שאני יעבוד רק על %,במה ימים לאחר מכן הודיעו לי שאני מפוטר,לאחר מכן ביטלו את הפיטורין ודבר זה חזר על עצמו כ-6 פעמים(פיטורין והחזרתי לעבודה) במשך כחודש וחצי לפני כחודש קיבלתי הודעת פיטורין סופית מהן זכויותי מבחינת הפיצויים?

פיצויי פיטורין- דיני עבודה

עו"ד שי בן נתן 30/11/09
שאלתך לא ברורה. שכר כאחוז ממה? כמה זמן זה נמשך? למה שינו? האם הסכמת לשינוי? איזה תקופה אתה עובד סה"כ?
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן