מספיקה תעודת עיוור. אין צורך באגרה

|

פטור ממס לעיוור

יואל 08/04/12
שלום וחג שמח!אבי בעל תעודת עיוור.האם מספיק שיצרף צילום של התעודה לדוח השנתי למס הכנסה, או שהוא צריך קודם לבקש אישור על פטור ממס, לשלם אגרה וכו'?

מספיקה תעודת עיוור. אין צורך באגרה

סלי אילון, רו"ח 09/04/12
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן