האם יש לשלם מס על פדיון ימי חופשה לאחר 33 שנות עבודה?

|

פדיון ימי חופשה

בן 08/11/20
היי שלום רב,
 בהמשך לשאלתי הקודמת, נניח ( שואל עבור אימי ), נניח ואיימי סיימה 33 שנה במקום עבודתה, ומושכת את ימי החופשה, האם יש אירוע מס ? ואם כן כמה אחוזי מס יש לשלם 


בברכה,

מס על ימי חופשה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 10/11/20

צהריים טובים 

אז עקרונית כן - כל ימי חופשה - כמו כל שכר - יש לשלם מס. 

כמה מס? - זה יש לבדוק עם יועץ מס. 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן