עיכוב בפיצויים- דיני עבודה

|

עיכוב בתשלום פיצויי פיטורים

לאה 19/11/09
עזבתי את מקום עבודתי בתאריך 05/07/09 ועד היום עם מלא סיבות וטענות עדין לא קיבלתי פיצויים האם אני יכולה לתבוע אותם בבית דין לעבודה?

עיכוב בפיצויים- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 21/11/09
באופן כללי כן אך כדאי לבדוק מה הסיבות.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן