איך מחייבים במס שבח או רכישה נכס רשום כאולם או דירה?

|

מס לפי

Niki 18/10/09
שלום רב!
הנכס רשום בטאבו כ"אולם" ובעיריה רשום כ"דירה"
איך מחייבים במס כדירה או כאולם?

מס

Niki 18/10/09
המשך לשאלתי, מדובר במס שבח או רכישה כשמוכרים נכס כזה, האם זה נחשב כאולם או כדירה, מה גובה המס?
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן