מחלה - הוא צודק. אין פדיוןן ימי מחלה בלתי מנוצלים.

|

ימי מחלה

רותי 28/07/09
שלום רב,אני זכאית ל25 ימי מחלה בשנה ונזקפו לזכותי 58 יום במהלך 4 שנים.ביקשתי לפדות את הימים אך המעסיק טוען כי אינני זכאית לפדות ימים שלא ניצלתי.האם אוכל לתבוע זאת ממנו? תודה מראש,רותי.

מחלה - הוא צודק. אין פדיוןן ימי מחלה בלתי מנוצלים.

עו"ד רענן קריב מנהל 29/07/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן