פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
סיום עבודה
הסניף שבו אני עובדת נסגר לפני מס' ימים.
קיבלתי הזמנה לשימוע, אך המנהל לא התייצב
ןבינתיים נותרתי ללא עבודה.. מה עליי לעשות?
האם העניין חוקי?
מה קורה במידה והוא מציע לי לעבור לסניף אחר ואני לא מעוניינת? האם אוכל לסרב ולקבל את הפיצויים כדין?
תודה מראש
סיום עבודה
ראשית מה שנעשה לך לא תקין- אין כזה דבר להשאר באוויר על החברה לשלם לך בגין התקופה בה את זמינה לעבודה אך לא משובצת על ידם.
פני לחברה בכתב ודרשי לדעת היכן את עומדת. במידה ומציעים לך לעבור לסניף אחר יש לבחון האם המעבר כרוך בהרעת תנאים או לא כדי לדעת את זכאותך
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הפרת חוזה עבודה
החוזה מחייב לחצי שנה ויש סעיף שאומר שבמידה והעובד מפר את החוזה ועוזב לפני שישה חודשים גובים ממנו קנס בסך 2000 ש״ח בגין ההכשרה שנערכה 24 ימים (הכשרה שהתחילה ב14.11)
בשל סיבות כאלו ואחרות אני נאלצת לעבור לאילת וחתמתי חוזה שמתחיל ב10.2
הייתי רוצה לדעת האם המעבר יכול לפתור אותי מתשלום הקנס?
הפרת חוזה עבודה
יש לבחון את החוזה על מנת לדעת לענות אך על פניו ככל והתחלת את ההכשרה ואת עוזבת ייתכן ואכן תחויבי בגין כך. שימי לב שבאם תגורי באילת מעל חצי שנה ייתכן וניתן יהיה לטעון שזו התפטרות בדין מפוטר ואז יש לבחון האם במצב שבו את מפוטרת את גם מחויבת לתשלום קנס זה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הסכם ביני לבין עורך דין
הסכם שכר טרחה
ככל והנך מעונין לשמור העתק מהסכם שכר הטרחה בקש מעורך הדין אין שום סיבה שלא יעביר לך
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מכתב שימוע עקב ימי מחלה
הסיפור הוא כזה: הלכתי לרופא והוא הביא לי 3 ימי מחלה.
בעבודה לא אהבו שיצאתי לחופשת מחלה והיו רמיזות מצד עובד שרוצים לפטר אותי בגלל זה ושאני יחזור לעבוד.
ביום האחרון של חופשת המחלה חזרתי לעבוד ובאמצע היום קיבלתי מכתב שימוע ליום מחרת. כמובן לא הסכמתי לקחתי את הדברים והלכתי הביתה בטענה שאני עדיין חולה ולא מרגיש טוב.
מה קובע החוק אם אני ילך לרופא בשביל להוציא עוד ימי מחלה כי אני לא מרגיש 100 אחוז ויש לי שימוע ביום הזה?
והאם מותר לפטר עקב יציאה לחופשת מחלה?
מותר לפטר אותי כי הוצאתי ימי מחלה?
אסור לפטר עובד בשל מחלתו בימים שבהם הוא זכאי לימי מחלה.
בנוסף, בימים בהם אתה זכאי לימי מחלה לא ניתן לזמן לשימוע.
במאמר מוסגר אציין שימי המחלה כשמם הם ואסור לנצלם לדברים אחרים.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הפסקת עבודה
אני עובדת במקום עבודתי כ4 שנים, לפני כ10 חודשים ילדתי, ולפני כחודשיים חזרתי לעבודה. הגשתי מכתב פיטורין בתווך של ה9 חודשים של לאחר הלידה, מקום עבודתי השיב למכתבי לאחר כחודשיים וחצי מהגשת מכתבי, וזאת גם לאחר שהתווך שבו אני יכולה להתפטר. האם תוקף התפטרותי תקף מרגע הגשת מכתבי או מרגע קבלת תגובת המעסיק. אציין שחלק מהתפטרותי הוא שמקום עבודתי מבקש שאני אעבוד במשמרטת, דבר אשר אין ביכולתי מכוון שאני אם חד הורית, ואין מי שיכול לטפל בילד בשעות הערב שאני נמצאת בעבודה.
מתי נכנסת התפטרותי לתוקף?
לא מרגע הגשת המכתב ולא מיום קבלת תגובת המעסיק.
התפטרות נכנסת לתוקף בסוף ימי ההודעה המוקדמת.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
נהג בוס ושעות עבודה וחופשה
יש פס"ד בנושא?
תודה
חוק שעות עבודה ומנוחה חל על נהג בוס?
1. לשאלתך לעניין החופשות, אם מדובר בחופשה שהיא פחות מ-7 ימים, המעסיק לא מחוייב להודיע על כך מראש וניתן לקזז את החופשה הכפויה מימי החופשה הצבורים.
2. השאלה האם מדובר במשרת אמון (וכפועל יוצא, האם יהיה זכאי לגמול שעות נוספות או לא) נבחנת בהתאם לנסיבות הספציפיות.
הפורום נועד למתן מענה ראשוני וכללי ולכן לא ניתן להשיב בצורה חד משמעית האם במקרה הספציפי מדובר במשרת אמון או לא.
כמו כן, אנחנו לא מפנים לפסיקה.
מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ פרטני בעניין.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
זימון מפתיע לשימוע והאשמות חסרות בסיס
אני עובד בחברת הייטק גדולה כבר חמישה חודשים. חתמתי על חוזה עבודה לשנתיים. אני נמצא כבר חודשיים בלי עבודה, ומחכה עד שהאחראים ישלחו לי את הפרוייקט החדש. לתדהמתי זומנתי לשימוע מפתיע ע"י המנהל שלי בטענה שיש "חוסר שביעות רצון מתפקודך" והם שוקלים לפטר אותי. למרות שפניתי מספר פעמים לראש הצוות שלי בחברה והתלוננתי על זה שאין לי עבודה ומחכה שיתנו לי עבודה. אני קבלתי הכשרה ובצעתי את העבודה שלי כמו שצריך.
אני מרגיש שנעשה לי שם רע ללא שום סיבה מוצדקת. אני בהלם ולא מבין מה קורה פה.
צריך את עזרתכם.
תודה לכל משיב.
קיבלתי זימון מפתיע לשימוע, מה עליי לעשות?
למקרים מהסוג הזה נועד השימוע. למה הכוונה?
במהלך השימוע זכות הטיעון היא שלך. המעסיק מעלה טענות נגדך, ואתה זכאי להגיב לטענות האלה.
אז העיצה הכי טובה שיש לי כרגע לתת לך היא שתגיע לשימוע, תקליט אותו, ותטען את כל הטענות שיש לך בעניין. אם בכל זאת יחליטו לפטר אותך, יהיה צריך לבדוק אם השימוע נעשה כדין או לא.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בהצלחה.
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
העברת ימיי מחלה מעובד לעובד
האם ניתן להעביר ימיי מחלה מעובד לעובד בתנאי שהשני נמצא בגרעון ימיי מחלה עקב מחלה קשה?
תודה
ניתן להעביר ימי מחלה מעובד לעובד?
התשובה היא לא.
מדובר בזכות שלא ניתנת להתנאה ולכן לא ניתן להעביר מעובד לעובד ולא ניתן לחייב את המעסיק להעביר.
מומלץ לבדוק אם אותו עובד יוכל לקבל גמלה מהביטוח הלאומי.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכת בריאות איתנה,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אישתי טוענת שקיים חוק שאוסר להעסיק עובד מעל 12
מעולם לא שמעתי על כזה דבר באף תחום למעט נהיגה.
נשמח להחכים :)
זה נכון שאסור להעסיק עובד מעל 12 שעות?
בגדול, אשתך צודקת.
יום עבודה הוא בן 8 שעות במקום בו עובדים 6 ימים בשבוע ו-9 שעות במקום בו עובדים 5 ימים בשבוע.
עבודה לאחר השעות האלה היא נחשבת עבודה בשעות נוספות, כאשר ההיתר להעסקה בשעות נוספות אומר שאסור להעסיק עובד מעל ל-4 שעות ביום במקום בו עובדים 6 ימים (סה"כ 12 שעות) או 3.4 שעות ביום במקום בו עובדים 5 ימים בשבוע (שוב, סה"כ 12 שעות).
בנוסף, אסור שסך השעות הנוספות לשבוע יהיה מעל 15 שעות.
ישנם ענפים (כמו ענף השמירה) שניתן היתר לעבוד יותר שעות, אך זה כבר עניין לשאלה אחרת.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תביעה נגד מעסיק
בנוסף רציתי להוסיף
שווה להגיש תביעה נגד המעסיק?
על פניו נראה כי השימוע נערך לך שלא כדין. זו עילה לתביעה.
מבלי להיכנס לנסיבות המקרה הספציפי, נראה כי אם זו העילה היחידה לתביעה ויפסק פיצוי כלשהו יהיה לא מאוד גבוה.
לשאלתך האם שווה להגיש תביעה או לא, רק אתה יכול להשיב.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
התפטרות מורה באמצע שנה
אין לי קביעות.ואני עובדת משרד החינוך כרגע.
אין צורך לשאול פעמיים
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התפטרות מורה באמצע שנה
אין לי קביעות.ואני עובדת משרד החינוך כרגע.
מה ההשלכות של התפטרות?
לא ניתן לכפות על עובד להמשיך בעבודתו, לכן לא ברור לאילו השלכות את מתכוונת.
את יכולה להגיש את התפטרותך בכפוף למתן הודעה מוקדמת כנדרש על פי חוק.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שעות עבודה
ברצוני לברר האם ש"ע חודשיות הינן 43 בשבוע או 186 בחודש. במידה ובעבודה שלי ש"ע שבועיות הינן 45 האם זה תקין?
שאלה נוספת- 43 שעות בשבוע, איך בחודש זה 186 שעות?
אשמח לקבלת תשובה
תודה וחג שמח :)
אני עובדת 45 שעות בשבוע - זה חוקי?
אכן שבוע העבודה קוצר ל-43 שעות שבועיות אך ניתן להעסיק 45 שעות שבועיות, כששעתיים יהיו בתעריף של שעות נוספות.
לשאלתך השניה, ההנחה היא שיש יותר מ-4 שבועות בחודש.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הריון ופיטורין
נכנסתי להריון בחודש של הודעה מוקדמת. האם מגיע לי פיצוי כלשהו על פיטורין, בתנאי שאני לא מעוניינת לחזור לעבודה?
תודה, אורלי
שאלתך לא ברורה, אנא נסחי מחדש.
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הריון ופיטורין 2
התפטרות בשביל להיות עם התינוק
חזרתי לעבודה אחרי שמירת הריון וחופשת לידה. היום התינוקת שלי בת 8 חודשים ואני שוקלת להתפטר לטובת הטיפול בה. אני עובדת במקום כבר 8 שנים.
איך אני עושה את זה? איך אני יכולה לקבל את הפיצויים שלי למרות שאני זו שמתפטרת? מה אני זכאית לקבל ואיך? צריך להודיע מראש?
לא יוגעת איך זה עובד...
התפטרות לאחר לידה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הבראה חופשה ומחלה
האם עובד שהתחיל לעבוד בתחילת השנה (3.1) ופוטר ב15.12 זכאי לדמי הבראה?
כמו כן מה שיעור הצבירה החודשית של חופשה ומחלה שמגיע עבור דצמבר (בחודש ינואר ניתן שיעור מלא, למרות שהחודש היה חסר)?
תודה מראש על התשובות.
צבירת זכויות
לעובד שעבד פחות משנה במקום עבודה - אין זכאות לדמי הבראה. לגבי חופשה - העובד זכאי לצבירת יום חופשה במידה והעובד עבד חודש מלא. לגבי מ לה הצבירה היא של יום וחצי - אבל אין פדיון של ימי מחלה.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תביעת מקום עבודה שלא החזיר תשובה לאחר ראיון
בתאריך 18.10.16 התראיינתי בראיון שני בחברה מסוימת.
בסוף הראיון נאמר לי שאזומן לראיון שלישי ואחרון. מעולם לא קיבלתי תשובה...
אתמול (25.12.16) החלטתי לברר מה עלה בגורל המשרה.
יש לציין שהיה לי ברור שכנראה העסיקו מישהו אחר, אך רק מסקרנות החלטתי לשאול את מי שראיינה אותי, שענתה לי בצורה לקונית במשפט וחצי "החלטנו להתקדם עם מישהו אחר, סליחתי הכנה שלא הודענו". כמובן שתשאלתי אותה ואותו מועמד התחיל לעבוד כבר.
ידוע לי שלפי החוק החדש מעסיק מחוייב להודיע למועמד אם התקבל או לא במקסימום שבועיים לאחר שקיבלו למשרה מועמד אחר. במקרה שלי עבר זמן רב מזה.
האם יש לי עילה לתביעה ומה הכדאיות?
תודה מראש
תביעת מקום עבודה
במידה והמעסיק הפוטנציאלי עמד בשלושת הקרטריונים הנ"ל: משך העבודה עולה על שלושים ימים.העבודה איננה בענף ההסעדה.העבודה אצל מעסיק המעסיק יותר מ-25 עובדים. תוכלי להגיש תביעה ו לקבל פיצויי .
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חופשה לעוזרת בית ופיטורים
אני מעסיקה עוזרת בית חמש שנים, היא עובדת פעם בשבוע 5 שעות כל פעם.
מרויחה 300 שח בשבוע.
1. מה התשלום שאני צריכה לשלם לה עבור ימי חופשה בשנת 2016 - השנה החמישית שלה.
2. במידה ואני רוצה לפטר אותה - האם מספיק הודעה בע"פ ומתן חודש הודעה מוקדמת או שצריך גם הודעה בכתב?
תודה מראש
חופשה לעוזרת בית ופיטורים
לגבי הודעה מוקדמת יש לתת חודש וכדאי שיתיהיה בכתב. בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דמי חג לעובד גלובלי
תשלום חג
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מעסיק לא נותן מכתב שחרור כספים
התפטרתי ממקום עבודתי כמלקט מזון לאחר שנתיים ואני מעוניין לקבל את כספי הפנסיה שהצטברו אך המעסיק לא נותן לי מכתב שחרור כספים.
1. למה אני זקוק עבור הקופה לצורך שחרור כספי הפנסיה? טופס 161 ומכתב שחרור שבו מה המעסיק צריך לכתוב?
2. מה ניתן לעשות אם המעסיק לא נותן לי מכתב כזה?
תודה רבה
מכתב שחרור
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שימוע לפני פיטורים
אחרי השימוע זה עדיין בסדר?
שימוע לםני פיטורים
לדעתי הפיטורים לאחר כחודש ימים כבר מנותקים מהשימוע - אבל הכל תלוי נסיבות. למשל במידה ומקבל ההחלטה יצא לחופשה או מחלה ארוכה ונעדר מהעבודה - אז גם פיטורים לאחר כחודש יתקבלו.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ימי מחלה
האחרונים אני מקבל 50% כל אחד לפי חוק דמי מחלה. הארכתי את החופשה, והרופא נתן עוד
יום ,אבל בתאריך בנפרד,רצוף אבל כתאריך נוסף. האם אני אקבל את ה100% ביום הרביעי או
בגלל שהוא רשם תאריך בנפרד יחשב כמחלה חדשה. תודה
תשלום ימי מחלה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
סופית שכר המאבטחים יעלה ל28.5 שקל לשעה מינואר
28.5 מינואר
30 שקל מדצמבר 2017
ושאלתך היא??
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בתל אביב מקבלים 33 לשעה ממזמן
תביעת עבודה בסדר דין מהיר
האם יש הליכי קדם משפטי: גילוי מסמכים ודיון קדם משפט, תצהירי עדות ראשית, סיכומים?
תודה מראש
ללא סדר דין מהיר - אלא: דיון מהיר
סדר דין מהיר בענייני עבודה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
תצהיר עדות ראשית
תבעתי את המעסיק, ואני מייצגת את עצמי.
הדיון מתנהל בבית הדין לעבודה.
בשלב זה אני נדרשת להגיש תצהיר עדות ראשית, אך לא מצאתי נוסח לדוגמא ברשת, אשמח לדעת מה נדרש להופיע בנוסח התצהיר כדין, בנוסף לסעיפי עובדות והוכחות.
והאם חלה חובת חתימה של עו"ד על התצהיר, למרות שאני מייצגת את עצמי?
בנוסף נדרשת רשימה של פסקי הדין עליהם אני מתבקשת להסתמך, האם הכוונה לחוקי דיני עבודה הקשורים לתביעה? אשמח להסבר גם לדרישה זו.
אשמח לחדד גם את נושא ההוכחות, האם ניתן להגיש בתצהיר בדיון מסוג זה הקלטת שיחה בדיסק ללא תמלול?
תודה מראש, חג שמח.
נוסח לדוגמא
תצהיר עדות ראשית
פסקי דין - וכל חומר משפטי (להבדיל מעובדתי), לא חייב להכנס לתצהיר - מקומו בשלב הסיכומים. בהצלחה.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com






