דמי הבראה

|

תשלום דמי הבראה

מיכל 15/01/17
הי
אני עובדת כבר 5 שנים באותו מקום
עכשיו אני מתפטרת לטובת הטיפול בילד שלי
במרץ השנה זו תהיה השנה ה- 6 שלי
בדרכ אני מקבלת דמי הבראה בחודשים יולי/אוגוסט
מה קורה אם אני מתפטרת בחודש פברואר?
האם אני זכאית לתשלום החלקי של דמי ההבראה?
איך זה הולך?

דמי הבראה

עו"ד רענן קריב מנהל 16/01/17

כן.  מחשבים את החלק היחסי. 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן