מה המשמעות של סעיף 14 ואיך ניתן לבדוק אם חתמת עליו?

|

סעיף 14 – מה זה בדיוק

נועה 10/01/17
שלום רב,
אני לא מצליחה להבין מה אומר הסעיף.
אני לא בטוחה שחתמתי עליו - איך אבדוק זאת?
ומה זה אומר בכלל?
הודיעו לי על פיטורין. אני עובדת במקום כבר 5 שנים.
מה זה אומר עם חתמתי על הסעיף? ומה זה אומר אם לא?
מה עדיף??

סעיף 14

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 11/01/17
נועה שלום,
ככל שאת חתומה על הסעיף, את זכאית לקבל רק את הסכום שצבור לזכותך בחברת הביטוח (כולל חלק הפיצויים)
אם אינך חתומה, את זכאית לפיצויי פיטורים מלאים, כלומר - גם הסכום שנצבר לזכותך בחברת הביטוח בחלק הפיצויים וככל שהמעסיק צריך להשלים ל-100%, תהיי זכאית גם לסכום הזה.

בדקי בחוזה העבודה שלך אם את חתומה על הסעיף.
כמו כן, הסעיף חל רק במקרה שמדי חודש בחודשו בוצעו הפרשות מלאות (8.33%), אז בדקי בדו"חות של חברת הביטוח כמה הופרש לך מדי חודש לטובת פיצויים.

לרשותך בכל שאלה נוספת,

בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן