פורום ביטוח לאומי

פורום ביטוח לאומי הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בנושאי זכויות מול המוסד לביטוח לאומי. נכות כללית, תאונת עבודה, זכויות רפואיות ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום ביטוח לאומי

עו"ד שירי אלון

מנהלת תביעות ומייצגת מזה שנים חולים ונפגעים במיצוי זכויות רפואיות במוסד לביטוח לאומי

עו"ד סיגלית שאלתיאל

מתמחה במיצוי זכויות מול המל"ל על רקע נסיונה במשרד הראשי של המל"ל.

עו"ד אורלי פנסו

ניסיון מקצועי של מעל ל 15 שנים וצבירת מוניטין רב בייצוג נפגעים בתביעות מול המוסד לביטוח לאומי

עוזרת בית

אמיליה_56 19/09/07
מה משך הזמן שעד אליו אינני צריך לשלם דמי ביטוח לאומי לעוזרת בית שאני מעסיקה?

עוזרת

עו"ד יוסי אברהם מנהל 19/09/07
למיטב ידיעתי אין תקופת מינימום שאינה חייבת בדמי ביטוח.

דניאל פריש 3, תל אביב

03-6086888

info@yaa-law.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

מה שאתה לא עושה, תדאג לבטח את עצמך טוב טוב, כי אני סבלתי מעוזרת שעשתה לי בלאגן גדול

ברכב ביטון 19/09/07

תביעה בעקבות תאונת דרכים

מיניטוק 19/09/07
שלום, רציתי לדעת מתי ניתן לתבוע את ביטוח לאומי לקבלת תגמולים לאחר תאונת דרכים ומה הפרוצדורה.

ביטוח לאומי

עו"ד יוסי אברהם מנהל 19/09/07
אין עילה כשלעצמה לתבוע את המוסד לביטוח לאומי אלא אם תאונת הדרכים אירעה בעבודה ו/או בדרך אליה ו/או ממנה ישירות לבית.

דניאל פריש 3, תל אביב

03-6086888

info@yaa-law.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

זה סיוט תאמין לי

חמודי 19/09/07
ההתעסקות עם ביטוח לאומי עד שמקבלים מהם משהו... מוציאים את הנשמה פשוט!!

לא צריך עו"ד – מכתב יספיק, עם כי ברור שלפנייה מעו"ד יתייחסו אחרת

גברת פלפלת 19/09/07
מניסיון..

ממה ששמעתי..

aron 19/09/07
יש גם כל מיני דקויות ומורכביות בחוק שכדאי שעו"ד יעיף בזה מבט

יש צורך בפנייה רשמית מעו"ד כדי לפתור בעיות מול הביטוח הלאומי?

מוטי מנתניה 18/09/07
זה מוסיף? מקל? אולי ככה יתייחסו יותר לבעיה שלי..

אין שאלה

אחיתופל בפעולה 19/09/07
ברור שאם יש נגישות לעו"ד אז עדיף.. זה תמיד יוצר הרתעה

הביטוח הלאומי הוא אחד הגופים המרגיזים שיש..

טיןטין 18/09/07
הסחבת, חוסר היחס, עוד גוף ממשלתי גדוש בבירוקרטיה מעצבנת

אני חושב שהרעיון הוא פורום קצת יותר ברמה מסתם השמצות..

אז תחסוך את זה מאיתנו בבקשה.. 18/09/07
דילוג לתוכן