האם מותר למשכיר לא לממש אופציה לאחר סיום תקופת השכירות הראשונה?

|

אופציה

ספיר 24/04/14
שלום, השאלה ?האם מותר למשכיר העסק לאחר סיום תקופת שכירות ראשונה, ולא לתת לשוכר  מימוש אופציה  למרות שניתן לו אופציה בהסכם , 



                                                    אודה לכם 

אי מימוש אופציה

עו"ד תומר שזר מנהל 25/04/14
אם יש אופציה בהסכם והבעלים מסרב לממש את האופציה - הבעלים הפר את ההסכם ויש על כך סעדים!



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל פורום נדלן.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן