כן, 3/22 מהשכר החודשי.

|

תשלום בגין ימי עבודה מועטים

אפרת 21/10/09
אם עבדתי 3 ימים בתפקיד שהוא בשכר גלובלי ( הארגון החתים אותי על טופס 101, ולא העביר לי חוזה עדיין,לאחר 3 ימים החליטו כי אנני מתאימה לתפקיד, האם הם מחוייבים לשלם לי על 3 ימי עבודתי- ואיך אמור להיות מחושב השכר- לפי מספר השעות או נגזרת מהכשר הגלובלי?

כן, 3/22 מהשכר החודשי.

עו"ד רענן קריב מנהל 21/10/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן