האם אני זכאית לפיצויים אם אני מתפטרת לאחר הרעת תנאים בעבודתי?

|

שאלה בנושא פיצויים

שיר 31/05/09
שלום!
1) יש במקום עבודתי הרעת תנאים, שאלתי היא: אם אני מתפטרת אחרי 11 שנים, האם אני מקבלת את כל הפיצויים או חלק מהם?
2) והאם יש להם זכות לא לתת לי את הפיצויים?

תודה!

התפטרות בדין מפוטר- דיני עבודה

עו"ד בן נתן שי 01/06/09
הייתי מאוד ממליץ לך להתייעץ נקודתית עם עו"ד לפני שאת מתפטרת לאחר כל כך הרבה שנים של עבודה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן