האם אופן התשלום על ימי בידוד הוא תקין?

|

ימי בידוד

שרי 03/05/21
היי,

הייתי בבידוד מ-8/1/21 עד-18/1/21 ודיווחתי למשרד הבריאות רק ב-13/1/21.

בתלוש השכר בסעיף מחלה יום 4+ שולם לי 6 ימים ובסעיף העדרות עקב מחלה מופיע 7 ימים והסכום במינוס.

בימי צבירה מחלה הורידו לי 7 ימים והכניסו אותי למינוס ורק התחלתי לעבוד בחברה מתחילת 1/21.

לפי שיחה אם החשבת התשלום תקין.

האם אופן התשלום תקין.

אודה לעזרתכם.

תשלום על ימי בידוד

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 04/05/21

בוקר טוב

שאלתך לא ממש מובנת. אך אסביר: על המעסיק לשלם לך ימי מחלה לפי הצבירה כאשר על היום הראשון אין תשלום בפועל. ככל שלא הייתה לך צבירה מלאה - מקוזז שכר במידה ואת מקבלת שכר באופן חודשי או שלא משולם שכר - כל שאת עובדת שעתית או יומית. 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן