האם פיצויי נפטר בגין עבודה חייבים במס לאלמנתו?

|

מס

שמרית 01/01/20
בן אדם נפטר בגיל 50 ומקבל פיצויים 150% על 25 שנה שעבד. אני אלמנתו. האם הפיצויים חייבים במס?

פיצויים של נפטר

עו"ד משה גבע מנהל 13/01/20

ברוב המקרים הפיצויים זכאים לכפל פטור (בהשוואה לפיצויים רגילים). 

אם נשארת יתרה חייבת, היא תתחייב בהתאם למס השולי של היורשים. 
 

הארבעה 28, תל אביב

050-3915550

office@gevalaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן