האם עובד חודשי זכאי לדמי חופשת חג לפני 3 חודשים בעבודה?

|

דמי חופשת חג

רינה שומר 17/04/16
שלום רב,

בעלי התחיל לעבוד לפני חודשיים בחברה מסויימת עם תלוש שכר גלובלי 

שאלתי אם הם חייבים לשלם לו דמי חופשת חג 

למרות שלא מלאו לו 3 חודשים במקום העבודה הנוכחי.

יש לציין כי בעלי אין לו בעיה לעבוד בימי החג 

אבל המשרדים סגורים 

דמי חופשת חג

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 19/04/16
עובד חודשי זכאי לתשלום חג ללא צבירת וותק של 3 חודשים. בכל אופן התשלום חג מתבצע באופן כזה שהעובד פשוט מקבל שכר רגיל.  



בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן