האם מתפטר מחברת תעופה אחרי שנתיים זכאי לפיצויים?

|

התפטרות אחרי שנתיים

מישהו 24/07/12
שלום


בתור עובד חברת תעופה, במידה ואני מתפטר אחרי שנתיים, האם אני זכאי לפיצויים כלשהם??


תודה


מישהו שנמאס לו

האם מקבלים פיצויים בהתפטרות

עו"ד אחז אגם 25/07/12
שלום רב,אין כל זכויות לפיצויים אם אתה מתפטר אולם תוכל לפנות למעביד ולבקש אולי הוא יסכים לשלם לך.אחז אגם, עו"דמנהל פורום דיני עבודה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן