הרעת תנאים- דיני עבודה

|

הרעת תנאים -מעסיק מוכן לפיצויים אך לא למכתב

אושרת 26/01/12
שלוםלאחר 5 שנות עבודה החליט מעסיקי לשנות את תנאי השכר-לרעהלא הסכמתי לקבל את החוזה החדש וביקשתי מכתב פיטוריןהמעסיק לא מוכן לתת לי מכתב אבל דורש ממני לכתוב מכתב שבו אני מבקשת להתפטר עקב הרעת תנאים - ומתחייב שישולמו לי הפיצויים במלואם. האם מותר לו ע"פ חוק לא להמציא לי מכתב פיטורין??? אודה לתשובהאושרת

הרעת תנאים- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 27/01/12
אכן המעסיק צודק .

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן