בענייני מטרד אנא פנה לפורום דיני נזיקין

|

שלום

יניב 13/04/10
אני גר במושב,ושכני פתח חניה למשאיות כבדות שעוברות בשביל המשותף ועושות
אבק ורעש כשהם עוברות בדרך המשותפת כ-2 מטר מהבית שלי,מה החוק בגין
הדבר,ומה ניתן לעשות.תודה.

בענייני מטרד אנא פנה לפורום דיני נזיקין

עו"ד זהר ארד מנהל 14/04/10

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן