האם מגיעים פיצויי פיטורים לעובדת שהתפטרה לטיפול בילד?

|

פצויים למי מגיע ?

שוקי 30/06/09
עבדתי במשך שנה וחצי והתפטרתי עקב טיפול בתינוק
לאחר חצי שנה התחלתי לעבוד במקום חדש
המעביד מתחמק מתשלום פצויים בתואנה שאם היא עובדת במקום אחר לא מגיע לה
האמנם ?

פיצויי פיטורים בגין טיפול בילד

עו"ד אורנה שמריהו 30/06/09
היות והפיטורים היו בשל טיפול בילד, ואכן חצי שנה לא עבדת, אזי על מעבידך לשלם את פיצויי הפיטורים.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן