12 החודשים האחרונים.

|

פיצויי פיטורין

סבינה 13/10/09
שלום רב,
שאלתי היא איך מחושבים פיצויי הפיטורין? עבדתי בחברה במשרה חלקית.3 שנים. האם יש לכפול את התקופה למשכורת הממוצעת של 3 חודשים אחרונים או של שנה האחרונה או משכורת ממוצעת של כל 3 שנים?
תודה. סבינה

12 החודשים האחרונים.

עו"ד רענן קריב מנהל 13/10/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן