מתי ניתן לקבל פדיון חופשה ודמי הבראה לאחר התפטרות ללא הודעה מוקדמת?

|

פדיון חופשה ודמי הבראה

אורית 01/08/16
שלום רב

התפטרתי לאחר 3 שנות עבודה וזאת ללא הודעה מוקדמת.משכורתי משולמת כל 10 לחודש.התפטרותי היתה ב_11 לחודש.מתי הנני אמורה לקבל פדיון חופשה והבראה??

בתודה מראש

עריכת גמ"ח

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 02/08/16

בעת עריכת גמר החשבון תוכלי לקבל תשלומים של הבראה ופדיון חופשה - אלא באם אלה התקזזו עקב אי מתן הודעה מוקדמת .
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן