תשובה

|

עזרה בעניין הפרשות לפנסיה

ירון 02/05/12
פוטרתי מעבודתי לאחר 3 שנים ואני עומד בפני הגשת תביעה כנגד המעסיק בבית דין לעבודה עבור פיצויי פיטורין שלא שולמו לי. בנוסף לכך, במשך 3 השנים שאני עובד שם לא הופרשו לי כספים לקרן פנסיה. שאלתי היא איך אני עושה חישוב של הסכומים שהיו אמורים להיות מועברים לקרן הפנסיה - כיוון שאני מעוניין להוסיף אותם לתביעתי - תודה רבה.

תשובה

עדי 02/05/12
אנא בדוק איזה הסכם קיבוצי חל עלייך


באיזה ענף עבדה החברה.

מייעץ לך לקחת עו"ד מומחה לדיני עבודה.

בברכה

עדי

פנה לפורום דיני עבודה

עו"ד (ורו"ח) יצחק פוגל 02/05/12
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן