האם מותר למעביד לנכות ימי עבודה שלא היו משולמים בעת סיום העסקה?

|

סיום עבודה – ביום שישי שבת

ציפי מ. 10/07/12
שלום רבב-5 השנים האחרונות עבדתי במשרה מלאה, 5 ימים בשבוע.בחודש יוני האחרון הסתיימה העסקתי, לאחר שהודעתי על התפטרות.המעביד שלי ניכה ממשכורתי שני ימים (מתוך 30), כיון שלטענתו, סיום עבודתי היה ב-28 לחודש (ה-29-30 לחודש חלים בימי ו' ושבת). האם מותר לו לעשות זאת? תודה רבה מראש

האם מותר לנכות ימים שממילא לא היו משולמים

עו"ד אחז אגם 11/07/12
ציפי שלום,מדובר בהתחכמות של המעביד וסיום העסקה צריך להיות בהתאם לסיום תקופת ההודעה המוקדמת.אחז אגם, עו"דמנהל פורום דיני עבודה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן