מה אחוז הניכוי הנדרש לביטוח לאומי במקרה של חלף הודעה מוקדמת?

|

ניכוים מחלף הודעה מוקדמת לביטוח לאומי

קושקה 20/09/16
שלום!

פוטרתי מיידי לאחר שנה ו- 3 חודשים-סיום עבודה 23-08. מעביד רשם חלף הודעה מוקדמת ופיצויים בטופס 161 וקיבלתי פטור ממס הכנסה. היום קיבלתי תלוש על חודש 09 ורשום חלף חודעה מוקדמת ו-12% ניקויים מכל הסכום 7000ש"ח לביטוח לאומי. האם התלוש הזה נחון? איזה אחוז צריך לנכות לביטוח לאומי?

פני לפורום מיסים/ביטוח לאומי

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 22/09/16


בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן