מהו המעמד שלי לגבי מס הכנסה בזמן שאני מובטל ומגיש דו"ח?

|

מעמדו של מובטל לגבי מס הכנסה

ליאור 31/10/12
שלום !
הייתי שכיר ,פוטרתי ,כרגע מובטל בן 60 ,חי על הפיצויים.
המשכתי להפריש לפנסיה באופן פרטי ,אני אמור להגיש דו"ח כל שנה למס הכנסה.השאלה היא: מה המעמד שלי כלפי מס הכנסה בזמן שאני מגיש את הדו"ח ? כשכיר (הייתי בעבר ),או כעצמאי (כי הפרשתי באופן פרטי לפנסיה חלק מעביד+עובד) ,כי הבנתי שיש שוני בזיכוי /ניכוי על ההפרשות לפנסיה. תודה מראש .

מה שקובע זה סיווג ההכנסות עליהן אתה מדווח

עו"ד משה (מוש) גבע 01/11/12
אם הכנסותיך הן רק מאבטלה- לאחר שהיית שכיר, דמי האבטלה יחשבו כמשכורת, ובהתאם לכך יחושבו הניכויים. הזיכויים לא מושפעים מכך.

עו"ד משה (מוש) גבע
מנהל פורום מיסים
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן