האם יש לשלם מס רכישה על רכישת 1/3 דירה ?

|

מס רכישה על שליש דירה שניה

רבקה 09/11/17
שלום, בבעלותי ובבעלות בן זוגי יש דירה אחת למגורים. רציתי לשאול, אם אני קונה דירה+ יחידת דיור ביחד עם אחי, כאשר היחידה היא שליש מהנכס החדש וזה נרשם על שמנו בטאבו, האם עדיין נצטרך לשלם מס רכישה?כלומר שליש נרשם על שמנו ו2/3 נרשם ע"ש אחי.האם עדיין נצטרך לשלם מס רכישה?האם שליש מערך הנכס נחשב  לדירה נוספת וגורר מס רכישה?תודה מראש

האם יש לשלם מס רכישה על רכישת 1/3 דירה ?

עו"ד יוסי קורן מנהל 09/11/17
רבקה שלום,
אם בבעלותך מצויה דירה, כל חלק מדירה נוספת שתרכשי, תאלצי לשלם בגינו מס רכישה בשיעור של 8% מהשקל הראשון.
מקווה שסייעתי, בהצלחה.

בברכה,



יוסי קורן, עו"ד ורו"ח

מנהל פורום דיני מיסים



כינור 14, ראש העין

נייד: 054-3134250; מייל: yossi.koren.adv.cpa@gmail.com 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן