ניתן להוציא ימי מחלה בגין מחלת ילד?

|

ימי מחלה של ילד במשפחה

אלין 13/04/16
צהריים טובים !

אני עובדת שעתית / חודשית בחברה פרטית 7 חודשים ושאלתי 

האם ימי מחלה של ילדי בן ה- 3.5 וילדתי בת השנתיים  , באישור רופא , ניתן לקזז מימי המחלה של ההורים ובמידה 

וניתן האם היום הראשון למחלה לא משולם עבורו שכר ואילו היום השני והשלישי משולם 50% או שקיימת אופציה אחרת  

אציין גם בן זוגי עובד שעתי/חודשי בחברה פרטית מזה 3.5 שנים ומעולם לא ניצל אפשרות קיזוז ימי מחלה בגין הפעוטים

אשמח לדעת אם מגיע לנו קיזוז וכיצד הוא מחושב .

תודה וים טוב . 

ניתן להוציא ימי מחלה בגין מחלת ילד?

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 13/04/16
אלין שלום,

את ובעלך (כל אחד מכם) יכולים לזקוף עד 8 ימי מחלה בשנה בגין מחלת ילד, על חשבון ימי מחלתכם.

חישוב דמי המחלה נעשה בהתאם לימי מחלה רגילים, היינו, היום הראשון לא משולם, השני והשלישי 50% והרביעי והלאה 100%, כל זאת בהנחה שלא קיים הסדר אחר עם המעסיק.



בריאות איתנה.



לרשותך בכל שאלה נוספת,



בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com


האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן