פיטורים- דיני עבודה

|

חישוב אחרי פיטורים

גיל 24/02/12
עבדתי סכ"ה חודשיים.
בחודש ראשון 15 ימים מלאים קבלתי תלוש
בחודש שני 19 ימים קבלתי תלוש
בחודש שלישי יום אחד לא קבלתי תלוש .
שאלה:
1. האם מגיע לי תלוש על חודש השלישי ?
2. סכ"ה ימים בכול החודשים 35 ימי עבודה . האם זה יחשב כחודש בביצוע חישוב פדיון חופשות בתשלום

פיטורים- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 25/02/12
1. כן
2. לא

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן