שכחתי לשאול לגבי הבראה

|

זמן ההודעה מראש

דורית 16/11/09
שלום,
אני מתכננת להגיש מכתב התפטרות מחר לאחר שנתיים עבודה במקום. אני רוצה לכתוב את היום בו התפטרותי נכנסת לתוקף ואני קצת מבולבלת- כיוון שעבדתי שנתיים (חודש הבא) ואני עובדת במשמרות במשרה שהיא לא בהכרח מלאה או חלקית (עובדת שעתית לדעתי) חישבתי שזה יוצא 14+6=20 יום להודעה מוקדמת.א. האם זה נכון?ב. האם בתאריך שאני ארשום אני יכולה לכלול את הסופי שבוע כי בסך הכל אני עובדת גם שבתות לרוב?

שכחתי לשאול לגבי הבראה

דורית 16/11/09
מלבד זה ישנו העניין של ההבראה. כיוון שאני התחלתי לעבוד ב 4 בדצמבר והפיטורים ייכנסו לתוקף ב6 האם אני יכולה לדרוש גם די הבראה לשנה השנייה?

לאור הותק שלך את צריכה לתת 30 יום הודעה מוקדמת.

עו"ד בן נתן שי 17/11/09
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן