הפרשה לקופות- דיני עבודה

|

זה חוקי להפריש לתנאים סוציאליים לפי 60% מהברוטו?

י 03/05/12
האם זה חוקי להפריש לתנאים סוציאליים רק לפי 60% מהברוטו?
מהו אחוז המינימום משכר הברוטו להפרשה לתנאים סוציאליים?

הפרשה לקופות- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 04/05/12
יש להפריש לפי כל שכר הבסיס ברוטו.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן