כן, זו הלנת שכר.

|

הלנת שכר

מיכל 17/06/09
שלום רב,
בעקבות מכירת החברה בה עבדתי פוטרתי בתאריך 14/05. את תשלום ההודעה המוקדמת הייתי אמורה לקבל במשכורת של חודש מאי. את המשכורת היינו מקבלים בדר"כ עד החמישי לחודש. בעקבות המצב הקשה של החברה עדיין לא קיבלתי משכורת (נכון ל 17/06). מה עושים במקרה כזה? האם יש פה עילה לתביעה של הלנת שכר?
תודה

כן, זו הלנת שכר.

עו"ד רענן קריב מנהל 17/06/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן