איפה אני מגיש את התביעה לבית הדין לעבודה אם אני גר באריאל?

|

היכן אני מגיש את התביעה לפי תחום השיפוט

דוד א 27/03/16
אני מעוניין להגיש תביעה לבית דין לעבודה 

 אני גר באריאל ועבודתי הייתה בנתניה לא הצלחתי לברר באתר לאיזה איזור שיפוט אני שייך.



 היכן אני מגיש את התביעה 

 האם בתל אביב , חיפה או ירושלים ?



 והאם יש עזרה במילוי בבית הדין לעבודה?

סמכות מקומית

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 28/03/16
עליך להגיש את התביעה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב



בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן