האם יש לשלם לעובד דמי מחלה עד לתאריך הפסקת העבודה או מעבר לכך?

|

הודעה מוקדמת בפיטורי עובד

שרה 19/09/16
עובד שהחליט לסיים את יחסיו עם המעביד בטענה להרעת תנאים, העובד לא עבד למעלה מחודש והביא אישורי מחלה עד לסוף חודש 6/16. בפועל לפי מכתב עם עורך דינו של העובד היום שבו יחסיו עם המעביד יופסקו הנו עד ל-7/6/16. האם יש לתת לעובד חודש הודעה מראש ועל כן לשלם לו את ימי המחלה עד ל-7/7/16 או עד ליום האחרון להפסקת עבודה לפי המכתב 7/6/16

תשלום דמי מחלה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 20/09/16

שרה שלום,
באם העובד חלה בזמן תקופת העבודה המוקדמת את צריכה לשלם לו דמי מחלה. כמובן במידה וקיימת לו צבירה. באם ימי מחלה הם עד לתום התקופה - ויש לו צבירה תצטרכי לשלם לעובד דמי מחלה עד לתום התקופה. אם ימי המחלה מסתיימים לפני תום התקופה - תצטרכי לשלם לו שכר ביתרת התקופה מידה והעובד מגיע לעבודה.  
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן