פני לפורום מיסים

|

האם חייב בתשלום מס על פיצוי הנתקבל מחברה ?

מרק 24/05/12
שלום ,

אבקש לקבל חוות דעת של אנשים המתמחים בדיני עבודה או רואה חשבון ...
שאלתי היא :
האם מישהי שמקבלת כסף בצ'ק כפיצוי מחברה בע":מ ( ולא שכר ) חייבת בתשלום מס הכנסה או כל מס אחר ...
תודה !

פני לפורום מיסים

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 25/05/12

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן