מי משלם את דמי היוון ואגרת רישום הנכס, המוכר או הקונה?

|

דמי היוון אגרת רישום הנכס

מירית 27/12/09
פורום מיסים הפניה אותי אלכם בשאלה:
האם דמי היוון חלים על המוכר או הקונה?
האם אגרה לרישום הנכס משולמת ע"י המוכר או הקונה?

דמי היוון ואגרת רישום

|עו"ד עזרא שרון 27/12/09
מקובל שדמי היוון משולמים על ידי המוכר, ואגרת רישום בגין העברת זכויות משולמת על ידי הקונה.

בברכה,
שרון עזרא, עו"ד
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן