האם כדאי להגיע למשפט על דו"ח מהירות ממצלמה עם 16 נקודות?

|

דו"ח מהירות ממצלמה

אילן 02/08/09
קיבלתי דו"ח תנועה ממצלמה נייחת הקנס הוא 750 ש"ח ושמונה נקודות
יש לי 8 נקודות מדו"ח מהירות קודם קיבלתי את שניהם מאותה מצלמה ובהפרש של שלושה ימים, האם כדאי להגיע למשפט
או לשלם ולהגיע ל16 נקודות. ? מה המשמעות של 16 נקודות?

משפט לא יעזור לך אלא רק יחמיר את מצבך!

אורן המקורי 03/08/09
לא מדובר בהפרש של דקות בין הצילומים אלא ימים!
כמו-כן, אמינותה של המצלמה אושרה כבר בעבר. לא קיימת מחלוקת בנושא.
איחוד 2 התיקים רק יכול להוביל להחמרה בעונש שלך. הווה אומר - קנס משמעותי (הרבה מעבר ל 2 הקנסות הללו יחד) בתוספת פסילה בפועל של רשיון הנהיגה ופסילה ע"ת.
למיטב זכרוני 12 נקודות ומעלה מחייבות בקורס נהיגה מונעת.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן