האם כדאי לדרוש סגירת תיק והחזרת כספים במקרה של גביית יתר?

|

גביית יתר דחוףףףף

ששי 08/01/12
שלום רב,
לחובתי תיק איחוד משנת 98 אני משלם מאז, סגרתי כ11 תיקים נשארו עוד שלושה, אחד מהשלושה היום ידעתי כי אני קשור לתיק רק בסך 757 ש"ח .
התיק הפרטני נפתח גם בשנת 98, היה אז ע"ס 25,000 שח בגין 5 שיקים ויש ארבעה חייבים בתיק אני אחד מהם, כאשר התיק נפתח צורפתי כחייב לארבעת השיקים האחרים כאשר אני בכלל לא קשור אליהם ואני קשור רק לשיק החמישי ע"ס 757 ש"ח .
התיק היום עומד ע"ס 80 אלף וממני שולם לתיק זה במסגרת האיחוד סך של 7000 ש"ח .

מה כדאי לעשות להסכים לזה שהם מבקשים לבטל אותי מהתיק או להתעקש ולבקש להחזיר ממני מה שנגבה ביתר ? הואיל ופה נעשה משהו בחוסר תום לב דאז

תודה מראש.

גביית יתר

עו"ד שזר .ת 08/01/12
ששי שלום, לא אוכל להבין לך בצורה מקצועית ורצינית מבלי לבדוק את הפרטים לעומק.
באם אכן בוצעה גביית יתר - הרי שהייתי דורש סגירת תיק והשבה, אבל צריך לבדוק את זה יותר לעומק.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן