איך מאחלים הצלחה לעו"ד משה גבע במינויו כמנהל משותף בפורום דיני מיסים?

|

ברכות למוש לרגל מינוייו כמנהל משותף בפורום

רו"ח אילון סלי 17/07/12
מאחל לך הצלחה רבה ומייחל לעבודה משותפת עימך.
יישר כח
סלי אילון, רו"ח

מצטרף בחום לברכות

עו"ד אדי סוברי 18/07/12
יש לנו את הכבוד כי עו"ד משה גבע החליט להצטרף אלינו לניהול פורום דיני מיסים.בכבוד רב,עו"ד אדי סוברי,מנהל האתר
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן